لیبل پشت نقره ای

امتیاز دهید post

لیبل پشت نقره ای از جمله برچسب های باکیفیت و جذاب تولید شده در مجموعه چاپ سروش است. این لیبل به سبب تمایزات فراوان خود، به عنوان یکی از پرفروش ترین انواع لیبل و برچسب به شمار می رود. برچسب پشت نقره ای دارای ظاهری براق و آینه ای بوده و در گروه لیبل های لوکس و لاکچری قرار می گیرد.

مشاهده کنید » لیبل ژله ای

لیبل پشت نقره ای

برچسب پشت نقره ای از جمله برچسب های باکیفیت و جذاب تولید شده در مجموعه چاپ سروش است. این لیبل به سبب تمایزات فراوان خود، به عنوان یکی از پرفروش ترین انواع لیبل و برچسب به شمار می رود. برچسب پشت نقره ای دارای ظاهری براق و آینه ای بوده و در گروه لیبل های لوکس و لاکچری قرار می گیرد.

بسیاری از صنایعی که خواهان تبلیغات خاص و پربازده هستند از برچسب پشت نقره ای استفاده می کنند. این لیبل در صورت خرید از مراکز معتبر، به دلیل کیفیت و مرغوبیت خوب، بازدهی بالایی در تبلیغات و افزایش فروش محصولات خواهد داشت. یکی از معتبرترین مراکز فعالی در زمینه تولید این لیبل باکیفیت فعالیت دارد، مجموعه چاپ سروش است. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه، از طرح های متنوع برچسب پشت نقره ای و ... دیدن کنید. سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب و با قیمت بسیار مناسب از چاپ سروش خریداری نمایید.

ویژگی های لیبل پشت نقره ای

لیبل پشت نقره ای مانند دیگر لیبل های جذاب و پرکاربرد، ویژگی های منحصر به فردی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این برچسب، تولید آن از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه می باشد. در ساخت برچسب پشت نقره ای از بهترین مواد پی وی سی استفاده می شود. این امر باعث ضد آب بودن و مقاومت لیبل در برابر تغییرات دمایی خواهد شد.

ضد آب بودن برچسب پشت نقره ای، قابلیت استفاده از این لیبل حتی در محیط های مرطوب را نیز فراهم می کند. علاوه بر آب، محلول های شیمیایی نیز توانایی نفوذ و تخریب برچسب پشت نقره ای را ندارند.

مشاهده کنید » لیبل بک متال

یکی دیگر از ویژگی های متمایز برچسب پشت نقره ای، استفاده از به روز ترین تجهیزات در چاپ آن است. چاپ افست بیشترین کاربرد را در تولید و چاپ این لیبل دارد. استفاده از تجهیزات و دستگاه های چاپ مدرن در تولید این لیبل، باعث افزایش وضوح و کیفیت تصویر خواهد شد. این امر به نوبه خود تأثیر زیادی در جذابیت بسته بندی و جلب نظر مشتری به سمت محصول خواهد داشت.

متریال مورد استفاده در تولید برچسب پشت نقره ای

برای تولید لیبل پشت نقره ای از آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود. این برچسب از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به فویل آلومینیومی دارد. برچسب پشت نقره ای به صورت برچسبی روکش دار در مراکز معتبر تولید می شود. روکش برچسب، مقاومت آن را در مقابل نفوذ اشعه های خورشید و رنگ پریدگی و یا محو شدگی افزایش می دهد. از برچسب پشت نقره ای در بسته بندی محصولات مختلف مانند لوازم الکتریکی مثل لپ تاپ، مواد غذایی مانند انواع نوشیدنی ها و کنسروها، تجهیزات صنعتی و ... استفاده می شود.

در تولید برچسب پشت نقره ای از بهترین و باکیفیت ترین چسب ها استفاده می شود. این امر خاصیت چسبندگی این لیبل به سطوح مختلف را افزایش می دهد. به طوری که برچسب پشت نقره ای حتی به سطوح غیر مسطح نیز چسبندگی بالایی دارد. پس می توان نتیجه گرفت برچسب پشت نقره ای انتخابی جذاب و شیک برای تمام صنایع است.

مهم ترین مزیت های لیبل پشت نقره ای

اصلی ترین مزیت لیبل پشت نقره ای خاصیت ماندگاری در ذهن و خاطر مشتریان و خریداران است. پس در صورتی که می خواهید تبلیغات برند و محصولات، اثرگذاری بالایی داشته باشند، استفاده از این برچسب بهترین گزینه خواهد بود. استفاده از برچسب پشت نقره ای باعث می شود تا محصولاتتان خاص تر و متمایزتر از بقیه به نظر برسند. همچنین نصب این لیبل در بسته بندی محصولات، می تواند در جلب اعتماد مشتری نیز تأثیر زیادی داشته باشد. البته این امر در صورتی امکان پذیر است که چاپ برچسب پشت نقره ای را به مراکز معتبر بسپارید. با این کار خیال خود را از بابت کیفیت بالای لیبل و همچنین کارایی بالای آن در جذب مخاطب، راحت خواهید کرد.

استیکر پشت نقره ای چگونه چاپ می شود؟

چاپ برچسب پشت نقره ای به دو صورت انجام می گیرد. در روش اول، از ورق پشت نقره ای اصل برای چاپ استفاده می شود. معمولاً ورق های اصل نسبت به ورق های کاغذی ساده قیمت بالاتری دارند؛ اما در عوض، کیفیت چاپ در این ورق ها نسبت به متریال های دیگر کیفیت بالایی دارد.

در روش دوم چاپ برچسب پشت نقره ای از یک ورق متال بر روی کاغذ پشت چسب دار استفاده می شود. ورقه های مورد استفاده در این نوع چاپ نسبت به چاپ ورق اورجینال، ارزان تر هستند. در نتیجه، لیبل پشت نقره ای چاپ شده به این روش قیمت کمتری خواهد داشت.

چرا استیکر پشت نقره ای جزو شیک ترین لیبل ها است؟

استیکر پشت نقره ای در مقابل حرارت بیش از حد، از مقاومت بالایی برخوردار است. به همین دلیل استفاده از این لیبل در صنایعی که نیاز به تحمل گرمایی در آنها بالا باشد، روز به روز در حال افزایش است. برچسب پشت نقره ای به دلیل حالت آینه ای، دارای قابلیت انعکاس نور است؛ بنابراین در بسیاری از محصولات گران قیمت به منظور نشان دادن ارزش محصول و لاکچری بودن آن استفاده می شود.

استیکر پشت نقره ای از جمله لیبل های ضد خش نیز به شمار می آید. به همین دلیل می توان از این لیبل در محیط ها و شرایط مختلف استفاده نمود. برچسب پشت نقره ای در برابر کشیدگی و ضربه انعطاف خوبی از خود نشان می دهد. تمامی این موارد به همراه ظاهر شیک و زیبا، برچسب پشت نقره ای را به یکی از پرمخاطب ترین محصولات تبدیل نموده است. این برچسب در مراکز معتبر در رنگ ها و اشکال مختلف تولید شده و به فروش می رسد. شما می توانید قبل از اقدام به خرید این محصول، قیمت لیبل را از مراکز معتبر پرس و جو نمایید. سپس با اطمینان بیشتر، برچسب پشت نقره ای را خریداری نمایید.

کلام آخر

مرکز تخصصی چاپ سروش، از مراکزی است که در زمینه چاپ لیبل  فعالیت درخشانی دارد. این مرکز از کادری حرفه ای و مجرب در زمینه طراحی و چاپ لیبل متالایز برخوردار است. مجموعه چاپ سروش به منظور جلب اعتماد مشتریان عزیز، کیفیت محصولات خود را تضمین می نماید. برای کسب اطلاعت بیشتر و آگاهی از قیمت انواع لیبل می توانید با واحد مشاوره چاپ سروش به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *