لیبل گچی اموال

5/5 - (1 امتیاز)

لیبل گچی به نوعی از برچسب ها گفته می شود که به دلیل چسبندگی فوق العاده، به هیچ عنوان از سطح جدا نمی شوند. در صورت جدا کردن این لیبل، برچسب به صورت یکجا از سطح مورد نظر کنده نخواهد شد. بلکه تنها می توانید برچسب گچی را به صورت تکه تکه جدا کنید. به همین دلیل به برچسب گچی، برچسب تخریب پذیر یا خرد شونده نیز گفته می شود.

خاصیت چسبندگی قوی برچسب گچی باعث شده است تا این محصول کاربرد فراوانی در تولید و چاپ انواع برچسب اموال، برچسب های امنیتی، پلمپ و ... داشته باشد. استفاده از برچسب گچی نسبت به لیبل های دیگر صرفه اقتصادی بیشتری دارد. به همین دلیل بسیاری از سازمان ها و تولید کنندگان به منظور حفظ ایمنی دارائی و دستگاه های خود از این لیبل استفاده می کنند.

ویژگی های لیبیل گچی

از مهم ترین ویژگی های برچسب گچی می توان به خاصیت خرد شوندگی آن اشاره نمود. این ویژگی سبب می شود تا هر گونه دستکاری و تخریب لیبل گچی به آسانی قابل مشاهده باشد. از دیگر ویژگی های این برچسب، مقاومت بالای آن در مقابل صدمات احتمالی می باشد. معمولاً مجموعه های معتبر به منظور چاپ برچسب گچی از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده می کنند. به همین دلیل این برچسب در مقابل آسیب هایی مانند خراشیدگی و یا جدا شدن از اموال، بسیار مقاوم است.

وضوح و کیفیت بالای تصویر، یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود. مراکز معتبر برای چاپ برچسب گچی از جوهر های مرغوب و دستگاه های پیشرفته استفاده می کنند. یو وی و اکو سالنت از جمله تجهیزات مدرنی هستند که به منظور چاپ برچسب با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند. لیبل های چاپ شده توسط این دستگاه ها در مقابل حل شوندگی و تأثیر مواد شیمیایی، مقاومت بالایی دارند. همچنین در مقابل تابش اشعه فرابنفش خورشید و نفوذ رطوبت مقاوم هستند. این امر باعث شده است تا بتوان از لیبل گچی در فضاهای روباز نیز استفاده نمود.

مشاهده کنید » برچسب اموال

برچسب گچی در ابعاد و شکل های مختلف چاپ می شود. در صورت نیاز می توانید این لیبل را شخصی سازی نمایید. برای این کار، روی لیبل یک لایه محافظتی یا لمینت قرار می گیرد. این لایه باعث افزایش مقاومت برچسب گچی و جلوگیری از بروز هرگونه آسیب احتمالی در این محصول می شود.

مزایای استفاده از لیبل گچی

استفاده از برچسب گچی در تجهیزات و قطعات تولید شده، مزایای بی شماری را به همراه دارد. همانطور که گفته شد در تولید این برچسب از مواد درجه یک و چسب مرغوب استفاده می شود. این ویژگی باعث چسبندگی فوق العاده لیبل به سطح مورد نظر می شود. در ضمن خاصیت خرد شوندگی این برچسب سبب می شود تا اموال و تجهیزات غیر قابل سرقت باشند. در واقع سارقان نمی توانند برچسب گچی را به صورت یکجا و بدون باقی ماندن اثر آن بر روی دستگاه جدا نمایند. به همین دلیل تکه هایی از لیبل گچی روی دستگاه باقی می ماند. این امر در یافتن تجهیزات دزدیده شده در کوتاه ترین زمان ممکن تأثیر بسیاری دارد.

استفاده از برچسب گچی علاوه بر جلوگیری از سرقت اموال و تجهیزات، باعث طبقه بندی اطلاعات مربوط به اموال شرکت ها و سازمان های مختلف نیز می شود. در واقع استفاده از برچسب گچی اموال، یکی از روش های کم هزینه و پربازده برای نظارت و مدیریت صحیح اموال و دارایی های یک سازمان محسوب می شود. با استفاده از این لیبل، نیازی به استفاده از تجهیزات دیگر برای طبقه بندی اطلاعات و استعلام دارایی اموال شرکت نخواهد بود.

کاربرد لیبل گچی

خاصیت تخریب پذیری و خرد شوندگی برچسب گچی باعث شده است تا علاوه بر استفاده از این محصول به عنوان برچسب پلمپ یا برچسب گارانتی، در تولید لیبل اموال نیز مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که از این برچسب به عنوان لیبل اموال استفاده شود رنگ لیبل سفید تر خواهد بود؛ زیرا روشن بودن پس زمینه، تأثیر فراوانی در خوانا و واضح بودن لیبل اموال دارد.

حساسیت بالای لیبل گچی باعث استفاده از این محصول در پلمپ قطعات کامپیوتری به ویژه کیس می شود. نمونه هایی از برچسب گچی در پیچ های لوازم خانگی و الکترونیکی، پلمپ گوشی همراه، بسیاری از دستگاه های صنعتی، قسمت پشت باطری و ... نیز قابل مشاهده است. از برچسب های گچی به منظور حفظ اطلاعات در نامه های محرمانه، بلیط سینما و استخر و کنسرت ها نیز استفاده می شود. برچسب گچی معمولاً غیر قابل جعل است. به همین دلیل کارایی بالایی در تولید انواع بلیط ناوگان مسافربری، بلیط مسابقات فوتبال و ... دارد.

مشاهده کنید » لیبل ژله ای

استفاده به عنوان لیبل گارانتی

همانطور که گفته شد برچسب گچی پس از چسبیدن به سطح مورد نظر به هیچ عنوان از آن جدا نخواهد شد. به همین دلیل برچسب گچی گزینه بسیار مناسبی برای استفاده به عنوان لیبل گارانتی می باشد. این لیبل قیمت بسیار مناسبی داشته و به همین دلیل می توان از آن روی محصولات فروشی مختلف استفاده نمود.

این لیبل در ابعاد کوچک تر بر روی باتری انواع گوشی قابل نصب است. از کاربردهای دیگر لیبل گچی استفاده از این محصول در ابعاد بزرگ تر در محل باز شدن درب جعبه می باشد. به این صورت خریدار می تواند از عدم باز شدن جعبه توسط اشخاص دیگر اطمینان داشته باشد. این امر اهمیت فراوانی در فروش لوازم خانگی و اطمینان از عدم باز شدن و استفاده از دستگاه خریداری شده دارد.

استفاده به عنوان لیبل پلمپ

برچسب پلمپ یکی از ابزار های کم هزینه و ساده برای پلمپ ابزار های مختلف است. از این لیبل علاوه بر پلمپ دستگاه، در حفظ حالت محرمانه نامه های اداری نیز استفاده می شود. برچسب گچی مورد استفاده برای پلمپ پس از چسباندن، قابل جدا شدن نخواهد بود. در صورت جدا کردن، لیبل به صورت پاره پاره از سطح کنده خواهد شد. خاصیت خرد شوندگی این لیبل باعث می شود تا اشخاص و سازمان ها متوجه فک پلمپ و باز شدن ابزار و نامه ها شوند. از این محصول به عنوان لیبل گارانتی باتری موبایل، پیچ لوازم الکتریکی و مهر و موم سازی وسایل با درجه امنیتی کمتر استفاده می شود.

چاپ و برش لیبل گچی چگونه انجام می شود؟

یکی از مهم ترین تفاوت های لیبل اموال با برچسب گچی، مربوط به بافت این لیبل های می شود. این تفاوت باعث می شود که روش های چاپ برچسب گچی و لیبل اموال باهم متفاوت باشند.

در برچسب های گچی، چاپ به صورت تک رنگ در رنگ های سفید و مشکی میسر است. در ضمن هرگونه طرح و نوشته ای بر روی این لیبل را می توان پیاده نمود. استفاده از دستگاه یو وی در چاپ این لیبل باعث می شود تا برچسب گچی مقاومت بالایی در مقابل هرگونه تغییر رنگ داشته باشد. در صورتی که لیبل گچی در مقابل تابش مستقیم نور خورشید به مدت طولانی قرار بگیرد رنگ آن ثابت بوده و هیچ گونه محو شدگی نوشته ها در این محصول دیده نمی شود.

مراکز چاپ معتبر، برش برچسب گچی را به وسیله تجهیزات مجهز انجام می دهند. استفاده از این تجهیزات باعث می شود تا لیبل در سایز و شکل های دلخواه برش بخورد. همچنین نوشته ها و اشکال چاپ شده بر روی لیبل گچی، کامل بوده و بر اثر برش غیر اصولی، بخش هایی از آن حذف نخواهد شد. به همین دلیل بهتر است چاپ و تولید انواع برچسب گچی در ابعاد دلخواه را به مراکز و مجموعه های مطمئن و با سابقه بسپارید.

انواع لیبل گچی امنیتی

در صورتی که به دنبال افزایش ایمنی و محافظت از تجهیزات و اموال هستید استفاده از لیبل گچی گزینه مناسبی برای این کار خواهد بود. خرد شدن برچسب گچی باعث می شود تا پس از کندن برچسب، این محصول قابل چسباندن نباشد. این امر تأثیر زیادی در جلوگیری از سرقت قطعات یا فک پلمپ دارد.

این محصول در انواع مختلف تولید شده و دارای کاربری امنیتی می باشد. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هولوگرام

هولوگرام یکی از انواع لیبل های گچی است که تأثیر زیادی در حفظ امینت کالا دارد. برای تولید این برچسب از تجهیزات پیشرفته لیزری استفاده می شود. هر هولوگرام دارای پراش نور بر روی تصویر و کدهای امنیتی می باشد. وجود این موارد در هولوگرام باعث می شود تا این محصول عملاً غیر قابل جعل باشد. نصب هولوگرام در قطعات تولید شده، اصالت قطعات و کیفیت و طول عمر مطلوب آن ها را نشان می دهد. با استفاده از این لیبل، تجهیزات تولید شده یا اسناد به هیچ عنوان قابل کپی برداری و جعل نخواهند بود.

اسکرچ

اسکرچ یکی دیگر از انواع لیبل گچی است که دارای پوشش روی خود می باشد. این پوشش باعث می شود تا لیبل از خراشیدگی و آسیب های دیگر مصون بماند. در این لیبل امکان مشاهده اطلاعات درج شده روی برچسب وجود ندارد. از این لیبل به عنوان برچسب گارانتی و یا حفاظ امنیتی شماره سریال های درج شده بر روی دستگاه استفاده می شود.

وید

برچسب وید از لیبل هایی است که پس از جدا شدن از سطح، تصاویر یا نوشته هایی از خود به جا می گذارد. زمانی که این لیبل از محصول جدا شود کلمه ای مانند VOID روی محصول به جا می گذارد. این کلمه به معنای باطل شدن است.

لیبل وید از لحاظ ساختاری شباهت های بسیاری به لیبل پلمپ دارد. در مکان های غیر ثابت و فضاهایی که احتمال آسیب دیدگی برچسب پلمپ وجود دارد، بهتر است از برچسب وید استفاده شود. به عنوان مثال برای پلمپ درب حوزه های امتحانی که احتمال عدم چفت شدگی و لرزش درب ها بر اثر عوامل مختلف وجود دارد، بهتر است لیبل وید به جای لیبل گچی پلمپ مورد استفاده قرار گیرد.

RFID

این لیبل کاربرد فراوانی در فروشگاه های مختلف به ویژه پوشاک دارد. این برچسب ویژگی هایی دارد که توسط آنها می تواند اطلاعات کاملی در مورد محصول را به صورت کد به حافظه بسپارد. با استفاده از دستگاه های مخصوص، این کدها قابل خواندن هستند. نوع محصول، مکان قرارگیری و مشخصات دیگر از جمله اطلاعاتی هستند که روی این لیبل درج می شوند.

قیمت لیبل گچی

قیمت برچسب گچی در مجموعه های مختلف باهم تفاوت دارد؛ زیرا هر کدام از این مراکز برای چاپ این لیبل از مواد و تجهیزات با درجات کیفی مختلف استفاده می کنند. با این حال اکثر مجموعه های معتبر به منظور جلب رضایت مشتری، لیبل های خود را از بهترین مواد تولید نموده و با قیمت مناسب در اختیار افراد قرار می دهند.

از جمله عوامل مهمی که در قیمت برچسب گچی تأثیرگذار است، ابعاد لیبل است. همانطور که گفته شد لیبل گچی در ابعاد مختلف بر اساس نیاز مشتریان چاپ می شود. نوع دستگاه به کار گرفته شده برای چاپ این لیبل نیز تأثیر فراوانی در قیمت گذاری این محصول دارد. نوسانت بازار ارز نیز در قیمت این محصولات تأثیرگذار هستند. چرا که بخشی از مواد اولیه لیبل مانند جوهر باکیفیت از کشورهایی مانند آلمان وارد می شود.

خرید لیبل گچی

بسیاری از مراکز به منظور سود بیشتر، از مواد درجه 2 و 3 برای تولید لیبل استفاده می کنند. لیبل های تولید شده از این مواد، کیفیت و کارایی لازم را نخواهند داشت. امکان جدا شدن این لیبل ها از تجهیزات به دلیل نامرغوب بودن چسب نیز وجود دارد؛ بنابراین در صورت استفاده از این برچسب ها، ناچار به خرید دوباره لیبل خواهید بود. همچنین احتمال سرقت اموال و تجهیزات در صورت استفاده از این لیبیل ها نیز وجود دارد؛ زیرا لیبل گچی بی کیفیت به آسانی از محل نصب جدا شده و اثری از خود باقی نمی گذارند.

مراجعه به مراکز معتبر و مورد اعتماد چاپ، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید برچسب گچی مرغوب و استاندارد است. برای سفارش لیبل، ابتدا می توانید طرح های چاپ شده توسط این مراکز را در سایت این مجموعه ها مشاهده نمایید. پس از اخذ اطلاعات لازم و اطمینان از کیفیت لیبل می توانید نسبت به سفارش لیبل با قیمت مناسب به مراکز معتبر اقدام نمایید.

جمع بندی

مجموعه چاپ سروش یکی از مراکز معتبر و با سابقه ای است که در زمینه تولید انواع لیبل و استیکر سابقه ای درخشان دارد. این مجموعه با تجربه، آماده است تا انواع سفارشات چاپ استیکر و لیبل های امنیتی را با قیمت مناسب انجام دهد. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به سایت مجموعه سروش، انواع لیبل های با کیفیت تولید شده توسط این مجموعه را مشاهده نمایید. چاپ سروش، لیبل گچی درخواستی شما را با استفاده از دستگاه های مدرن و در بالاترین سطح کیفی تولید خواهد نمود.