لیبل PVC شیشه ای

امتیاز دهید post

لیبل PVC شیشه ای یکی از برچسب های مقاوم و جذاب محسوب می شود. ویژگی های متمایز لیبل شیشه ای باعث افزایش کاربرد آن در صنایع مختلف شده است. این لیبل دارای ظاهری بسیار شکیل و زیبا بوده و قابل شستشو می باشد.

لیبل PVC شیشه ای

لیبل PVC شیشه ای یکی از برچسب های مقاوم و جذاب محسوب می شود. ویژگی های متمایز لیبل شیشه ای باعث افزایش کاربرد آن در صنایع مختلف شده است. این لیبل دارای ظاهری بسیار شکیل و زیبا بوده و قابل شستشو می باشد.

ساختار لیبل شیشه ای به گونه ای است که در بخش های فاقد چاپ، حالت شیشه ای داشته و بخش های پشت لیبل قابل مشاهده هستند. به دلیل افزایش فروش این لیبل باکیفیت، اکثر مراکز معتبر اقدام به تولید و فروش این محصول از بهترین مواد اولیه و در تیراژ دلخواه مشتری نموده اند. برای خرید این محصول تنها کافی است به این مراکز مراجعه نموده و محصول دلخواه خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا سفارش دهید.

ویژگی های لیبل PVC شیشه ای چیست؟

ویژگی های متمایز و بی شمار لیبل شیشه ای، این محصول را به یکی از لیبل های محبوب و پرکاربرد در صنایع مختلف تبدیل نموده است. به طوری که لیبل PVC شیشه ای بیش از سایر برچسب ها و لیبل ها مورد توجه صاحبان صنایع خرد و بزرگ قرار گرفته است.

از مهم ترین ویژگی های این لیبل می توان به دو‌ام بالا و انعطاف پذیری مطلوب اشاره نمود. این ویژگی سبب می شود تا لیبل در صورت اعمال ضربه و یا تغییرات دمایی دچار شکستگی نشود. در ضمن لیبل شیشه ای جایگزین مناسبی برای لیبل کاغذی محسوب می شود. چرا که این لیبل در برخورد با آب کاملاً مقاوم بوده و خیس نمی شود.

طول عمر بالای لیبل شیشه ای از ویژگی های بارز این محصول است. این لیبل به طور متوسط به مدت 7 سال و حتی بیشتر از آن نیز قابل استفاده می باشد. بدون آنکه کوچک ترین تغییری در ظاهر و کیفیت محصول به وجود آید. لیبل شیشه ای دارای قابلیت تحمل افزایش دما تا 110 درجه سانتی گراد است؛ بنابراین در محیط های بسیار گرم و مرطوب نیز قابل استفاده خواهد بود.

متریال لیبل PVC شیشه ای

برای تولید لیبل PVC شیشه ای از ماده ای به نام پروپلین استفاده می شود. در ضمن این لیبل در انواع طرح ها و مدل های مختلف قابل تولید است. لیبل شیشه ای در برابر آسیب هایی مانند پارگی و سایش مقاومت بالایی دارد. پس می توان گفت این لیبل جایگزین مناسبی برای لیبل کاغذی است.

برچسب شفاف یکی از انواع برچسب های شیشه ای محسوب می شود. با استفاده از این برچسب، نمای پشتی لیبل نیز قابل مشاهده خواهد بود. این ویژگی در محصولاتی که مشتری خواهان مشاهده محتویات درون بسته بندی است اهمیت زیادی دارد.

در صورتی که به دنبال لیبلی متفاوت برای شخصی سازی برند خود هستید، لیبل شیشه ای بهترین گزینه برایتان خواهد بود. شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر مانند مرکز چاپ سروش، طرح اختصاصی خود برای چاپ لیبل را به طراحان مرکز ارائه دهید. پس از تغییرات اعمال شده در جهت ارتقای کیفیت لیبل، محصول دلخواهتان در تعداد مورد نظر چاپ شده و در کوتاه ترین زمان به دستتان خواهد رسید. با نصب این لیبل شاهد رونق کسب و کار و افزایش فروش محصولات خود خواهید بود.

با کاربردهای لیبل PVC شیشه ای آشنا شوید

طی سالیان اخیر لیبل PVC شیشه ای توانسته است محبوبیت زیادی در صنایع مختلف کسب نماید. بیشترین کاربرد محصول به محیط های بیرونی و همچنین تبلیغات و معرفی محصولات مختلف مربوط می شود. قابلیت های بی نظیر این لیبل سبب ساز استفاده از این محصول حتی در محیط های بیرونی نیز شده است؛ زیرا این محصول تحمل دمایی بالایی داشته و در برابر نفوذ رطوبت، مقاوم است. این ویژگی ها سبب تمایز لیبل شیشه ای از سایر محصولات و بنابراین افزایش کاربرد آن شده است.

از لیبل شیشه ای علاوه بر موارد یاد شده، در امر دکوراسیون نیز استفاده می شود. امروزه برچسب شیشه ای در ابعاد مورد نظر مشتری، چاپ شده و با قیمت مناسب به فروش می رسد. گذشته از موارد یاد شده، از این برچسب می توان برای تزیین دکوراسیون اتاق خواب کودک و بزرگسال و ایجاد تم دلخواه استفاده نمود.

برش لیبل PVC شیشه ای

لیبل شیشه ای در برش های دلخواه قابل سفارش است. این لیبل را می توان در اشکال هندسی متفاوت و مورد علاقه سفارش داد. در تمام لیبل های رنگی به منظور حفظ طرح و رنگ زمینه، برش کار در حدود 2 میلی متر از اطراف کار صورت می گیرد.

به طور کلی برش لیبل PVC شیشه ای به یکی از روش های زیر انجام می شود:

برش مستقیم

این برش تنها در لیبل هایی که دارای شکل مستطیل و مربع هستند صورت می گیرد. این نوع برش مخصوص لیبل هایی است که دارای ابعاد بیش از 4 سانتی متر مربع می باشند. در برش مستقیم هر دو لایه لیبل برش خورده و به این ترتیب لیبل ها از هم جدا می شوند. در ضمن این نوع برش قیمت کمتری نسبت به برش نیم تیغ دارد.

برش نیم تیغ

از برش نیم تیغ با نام برش بسیار دقیق نیز یاد می شود. برای این برش از دستگاهی به نام کاتر پلاتر استفاده می کنند. در برش نیم تیغ تنها لایه رویی لیبل برش خورده و هنگام جدا کردن لیبل، کارتان راحت خواهد بود. دقت این برش بسیار بالا بوده و برش اشکال مختلف با استفاده از این روش امکان پذیر است.

قیمت لیبل PVC شیشه ای به چه مواردی بستگی دارد؟

به طور کلی قیمت لیبل شیشه ای به موارد زیر بستگی دارد:

  • تعداد و تیراژ لیبل شیشه ای چاپ شده
  • پوشش محافظ ایجاد شده در سطح لیبل
  • ساده و براق بودن لیبل
  • ابعاد و مساحت لیبل سفارشی
  • نوع برش
  • به کارگیری رنگ های ویژه در تولید لیبل
  • نوع مواد اولیه
  • و ...

کلام آخر

چاپ سروش از مراکز معتبری است که می توانید چاپ و تولید لیبل PVC شیشه ای را با خیال راحت به این مجموعه بسپارید. این مرکز با سابقه موفق خود در زمینه تولید انواع لیبل و استیکر، آماده ارائه خدمات خود با قیمت مناسب به مشتریان عزیز می باشد. کادر متخصص مجموعه چاپ سروش دارای رزومه کاری درخشان بوده و از متدهای روز دنیا برای تولید لیبل های باکیفیت استفاده می کنند. کلیه طرح های تولید شده توسط این تیم پرتوان در وب ‌سایت مرکز سروش قابل مشاهده است. برای مشاوره رایگان و سفارش لیبل در بالاترین سطح کیفی، می توانید از طریق وب ‌سایت یا شماره های این مجموعه با کارشناسان مجرب چاپ سروش در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *