لیبل پشت چسب دار

قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار تیراژ پایین در سراسر کشور

امتیاز دهید post

 اگر قصد دارید در دنیای تجارت یک کسب و کار جدید را آغاز کنید، باید برای معرفی و تبلیغات محصولات خود روش های موثری را در نظر بگیرید. یکی از موثر ترین روش های بازاریابی کالا و خدمات، چاپ لیبل پشت چسب دار تیراژ پایین است. لیبل ها در انتقال اطلاعاتی مثل ویژگی های محصول، نام برند، تاریخ تولید و انقضاء، مجوز های لازم، هشدارهای مصرف و غیره به مشتری نقش مهمی را ایفا می کنند. مشتری می تواند با مطالعه نوشته های درج شده بر روی لیبل به ماهیت محصولات پی ببرد و در آخر، کالایی که با نیازهایش سازگار باشد را تهیه نماید.

 استفاده از انواع لیبل باعث احراز هویت کسب و کارها در بین رقبای دیگر نیز می شود و به نوعی یک بازاریابی نامحسوس به شمار می رود. برای راه اندازی یک کسب و کار جدید و نوپا، انتخاب و خرید انواع لیبل برای معرفی و تبیلغات محصولات در اولویت قرار دارد. بایستی بر اساس میزان بودجه و نوع محصولات، لیبل های متناسب با آن انتخاب شود. ترجیحا بهتر است در ابتدای کار انواع لیبل را در تیراژ پایین تهیه کرد و در صورتی که مورد پسند واقع شد، در تعداد بالا سفارش داده شود.

لیبل کاغذی پشت چسب دار

از رایج ترین نوع برچسب ها، لیبل کاغذی است. این لیبل ها را می‌ توان در طیف رنگ های بسیار متنوع چاپ کرد. لیبل کاغذی را می توان برای بسیاری از محصولات و در صنعت های مختلف استفاده کرد. این نوع لیبل به بخش جدا ناپذیری از زندگی روزمره بسیاری از افراد تبدیل شده است و در اغلب مراکز فروش به چشم می‌ خورد. چاپ این لیبل بسیار آسان است و می‌ توان‌ بدون نیاز به پرینترهای لیزری انجام داد. تولید و دفع برچسب های کاغذی کاملا سازگار با محیط زیست بوده و تجزیه پذیر است. لیبل کاغذی برای معرفی محصولات مختلف به طور دائم در دسترس هستند و برای خرید آن نیاز به صرف وقت زیادی نیست. ضخامت کاغذ اینگونه لیبل کاملا استاندارد بوده و متناسب با اغلب محصولات است. از معایب برچسب کاغذی می‌ توان به کنده شدن آسان آن اشاره کرد. این برچسب استحکام لازم در برابر آب و تابش نور خوشید ندارد و گرد و غبار را به خود جذب می کند. برای اینکه لیبل کاغذی در برابر روغن و حلال ها مقاومت بهتری داشته باشد، بهتر است در چاپ آن از یک لایه روکش براق به صورت لمینت استفاده شود تا عمر طولانی تری داشته باشد. انتخاب جنس لیبل کاغذی بستگی به نوع محصول و کاربرد آن دارد. بهتر است قبل از چاپ لیبل پشت چسب دار تیراژ پایین، به نوع محصول و سطح مورد نظر توجه کرد تا با کیفیت ترین لیبل انتخاب شود.

چاپ لیبل پشت چسب دار تیراژ پایین

قیمت لیبل شیشه ای پشت چسب دار

لیبل شیشه ای ظاهر بسیار شفاف و بی رنگی دارد که باعث می شود از هر دو طرف قابل رویت و خواندن باشد. این خاصیت لیبل شیشه ای باعث جذابیت بصری آن می شود و محصولات را بهتر به مشتری نشان می دهد. این لیبل کاملا ضد آب بوده و در برابر هرگونه کشیدگی و فرسایش مقاومت بالایی دارد. یکی از کاربرد های لیبل شیشه ای، چسباندن آن در پشت شیشه ویترین فروشگاه ها است. از آنجایی که لیبل شیشه ای را می توان در ابعاد بزرگ چاپ کرد، بهترین گزینه برای تبلیغ برند و نام فروشگاه ها در پشت شیشه مغازه ها می‌ باشد. متریال به کار رفته در این لیبل از بهترین مواد بوده و خاصیت چسبندگی بسیار بالایی دارد.

معمولا از لیبل شیشه ای در صنایع خودرو سازی، ظروف مواد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات کامپیوتری، تجهیزات صنعتی و ساختمانی و غیره استفاده می شود. لیبل شیشه ای هم به صورت رولی و هم‌ به صورت شیت در بازار موجود است و طبق سفارش مشتری، در طرح و مدل های گوناگونی چاپ می شود. لیبل شیشه ای رولی قیمت مناسب تری دارد و بهترین گزینه برای برچسب گذاری محصولات در تعداد بالا است.

لیبل شیشه ای به دو صورت چاپ دیجیتال و چاپ افست انجام می گیرد که هر کدام مزیت هایی به دنبال دارد. چاپ دیجیتال یک نوع چاپ فوری است و زمان کمتری نسبت به چاپ افست می برد. چاپ دیجیتال برای چاپ لیبل پشت چسب دار تیراژ پایین و تعداد کم مناسب است. در چاپ افست حداقل تعداد مورد نیاز برای چاپ، بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ عدد است. کیفیت چاپ افست نسبت به چاپ دیجیتال بسیار بالاتر است اما نیاز به صرف هزینه بالاتر دارد. انتخاب روش چاپ لیبل بستگی به نوع و سطح محصول و میزان بودجه دارد.

چاپ لیبل پشت چسب دار تیراژ پایین

چاپ لیبل تعداد کم

چاپ لیبل تیراژ پایین پشت چسب دار این امکان را به شما می دهد که از یک نمونه لیبل تعداد کمی را چاپ کنید تا اگر ایراد و خطایی در آن مشاهده شد، رفع شود و سپس در تعداد بالا تولید شود. اینکار باعث می شود از صرف هزینه های اضافه جلوگیری کرد تا بهترین لیبل تولید شود. استفاده از لیبل تنها برای معرفی محصول یا برند آن نیست بلکه، اطلاعاتی که باید مصرف کننده درمورد محصول بداند نیز از طریق لیبل ها منتقل می شود. به عنوان مثال، برخی از مواد غذایی حاوی موادی هستید که مصرف آن برای برخی از افراد باعث بروز آلرژی می گردد. مصرف کننده باید بداند که در ترکیب محصول چه موادی به کار رفته است تا در خرید خود محتاط تر باشد. بعضی محصولات از مواد شیمیایی تولید شده اند که نباید آن ها را در معرض تماس با محصولات دیگر قرار داد. با استفاده از لیبل می توان هشدارهای لازم در مورد نحوه نگهداری محصولات را در اختیار مشتری قرار داد تا مصرف کننده بتواند با رعایت دستورالعمل های لازم با خیالی آسوده از محصول استفاده کند.

جمع بندی

چاپ لیبل پشت چسب دار تیراژ پایین به صورت سفارشی نیز امکان‌ پذیر است. درواقع می توان هرگونه طرح دلخواهی بر روی انواع لیبل ها چاپ کرد. هزینه لیبل بستگی به عوامل مختلفی دارد و هیچگاه نمی توان برای آن قیمت ثابتی را تعیین نمود. امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه طراحی و چاپ انواع لیبل صورت گرفته است، امکان چاپ لیبل فوری و ارزان قیمت با بهترین کیفیت برای همه فراهم شده است. برای خرید این لیبل ها، تنها کافیست با آگاهی کامل به فروشگاه های معتبر چاپ لیبل مراجعه کرده و برچسب های سفارشی خود را در طرح و مدل دلخواه سفارش دهید و به پیشرفت کسب و کار خود کمک زیادی کنید.

منبع

Etikettensprint.de

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *