برچسب اموال

خرید برچسب اموال مشهد

امتیاز دهید post

اگر در برخی از مراکز و اماکن عمومی مثل ادارات و دانشگاه ها حضور پیدا کرده باشید بی شک برچسب هایی را بر روی تجهیزات و وسایل هایی که در آن جا وجود دارند مشاهده کرده اید. به این برچسب ها لیبل اموال گفته می شود. درواقع مهم ترین دلایل استفاده از برچسب اموال مشهد، جلوگیری از سرقت اموال و ردیابی آن ها می باشد. بارکد موجود بر روی این برچسب ها این امکان را فراهم می کند که هر وسیله یک هویت مستقل داشته باشد. درواقع این بارکد تمام اطلاعات مورد نیاز درمورد محصول را در بر دارد و می توان با اسکن کردن آن، به تمام اطلاعات مهم دسترسی پیدا کرد. از لحاظ قیمت و به صرفه بودن این برچسب می توان گفت که قیمت مناسبی دارد و اغلب سازمان ها و مراکز تجاری بزرگ برای کنترل بهتر اموال و محصولات خود از این برچسب ها استفاده می کنند.

از آنجایی که با استفاده از برچسب اموال مشهد می توان وضعیت اموال و دارایی های شرکت ها را راحت تر پیگیری کرد، بهترین گزینه برای نظارت و ردیابی اسناد مهم سازمان ها به شمار می رود. یکی از بهترین ویژگی های این لیبل، چسبندگی بسیار بالای آن می باشد. درواقع به هیچ عنوان نمی توان این برچسب را بدون آسیب دیدن از روی محصول جدا ‌کرد. این ویژگی باعث می شود از دستکاری محصول جلوگیری شود و امکان جعل و سرقت آن نیز کاهش پیدا کند. این برچسب مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمایی و حلال های دیگر دارد به همین خاطر تقریبا در تمام محیط ها می‌ توان از آن استفاده کرد.

برچسب اموال

انواع لیبل اموال

برچسب های اموال بر اساس نوع و جنسی که دارند، به انواع مختلفی تقسیم‌ می شود و کاربردهای گوناگونی دارد. برخی از انواع لیبل اموال را می توان اینگونه معرفی کرد:

  • لیبل بارکدی

از این لیبل بیشتر در محیط های صنعتی بزرگ استفاده می شود. بر روی این برچسب ها شماره سریالی درج شده است که می توان با اسکن کردن آن به اطلاعات مهم محصول و موقعیت دقیق آن دسترسی پیدا کرد.

این نوع برچسب از مقاومت نسبتا خوبی برخوردار است و انعطاف بسیار زیادی دارد. جنس این‌ لیبل به گونه ای است که می تواند هرگونه فشار و ضربه را تحمل کند و تغییری در آن ایجاد نشود. برچسب  فویلی به دلیل جنس خوبی که دارد یکی از رایج ترین برچسب های اموال به شمار می رود.

  • لیبل پلی استر

این نوع برچسب از مواد پلی استر و رزین تولید می شود که باعث شفاف تر و درخشان تر شدن برچسب می شود. این برچسب علاوه بر زیبایی خاصی که به بسته بندی محصول می دهد، در برابر اسید های شمیایی و حلال های صنعتی دوام و ماندگاری بالایی دارد. بیشترین مورد استفاده از برچسب پلی استر در تجهیزات پزشکی است.

راهنمای خرید برچسب اموال

برچسب اموال نمونه مشتری

یکی از مهم ترین مواردی که باید قبل از خرید برچسب اموال مشهد آن را مورد بررسی قرار داد، قیمت برچسب می باشد. با وجود مناسب بودن قیمت لیبل اموال عواملی وجود دارد که باعث تغییر قیمت آن می گردد. عواملی مثل اندازه، میزان کیفیت متریال لیبل، نوع چاپ، تعداد و حتی نرخ ارز از جمله دلایلی هستند که باعث تفاوت قیمت این برچسب ها می‌ شود‌. اندازه و سایز لیبل، تاثیر مستقیمی در تعیین قیمت نهایی برچسب اموال دارد و باید به طور دقیق نیز انتخاب شود. انتخاب سایز لیبل باید متناسب با نوع محصول و محیط مورد نظر تهیه شود. امروزه تولید کنندگان لیبل اموال، جهت صرفه جویی در وقت و هزینه اقدام به تولید لیبل در اندازه های استاندارد و پیش فرض کرده اند و در اختیار مشتری قرار داده اند‌. مشتری می‌ تواند متناسب با نیازش بهترین سایز لیبل را انتخاب کرده و آن را خریداری کند. البته می‌ توان این لیبل ها را در هر طرح و اندازه دلخواهی نیز سفارش داد و برای بسته بندی محصولات از آن ها استفاده کرد. قیمت لیبل های سفارشی نسبت به لیبل های آماده کمی گران تر است که باید به این مورد نیز قبل از خرید برچسب اموال دقت کرد.

چرا خرید برچسب اموال مشهد اهمیت زیادی دارد؟

شاید این پرسش نیز برای شما به وجود آمده باشد که استفاده از برچسب اموال لازم و ضروری است؟ در پاسخ باید گفت که استفاده از برچسب اموال برای محافظت از اسناد مهم بسیار حائز اهمیت است. تمام صاحبان مشاغل اگر به دنبال محافظت از کالا و اموال خود هستند باید از این برچسب ها استفاده کنند و بزرگ بودن یا کوچک بودن کسب و کار یا شرکت تفاوت چندانی ندارد. استفاده از برچسب اموال ۴ هدف اساسی را دنبال می کند:

  • جلوگیری از سرقت و دستبرد زدن به اموال

 برچسب اموال مشهد به دلیل چسب محکمی که دارد، به راحتی از روی سطح کنده نمی شود. این ویژگی باعث می شود سارقین نتوانند به محتویات محصول دسترسی پیدا کنند. استفاده از برچسب اموال برای کالاهایی که امکان جعل و تقلب در آن زیاد اتفاق می افتد، بیشتر استفاده می شود.

  • کنترل لیست اموال

بر روی برخی از برچسب های اموال بارکد و شماره سریال درج می شود که می‌ توان با اسکن کردن آن، به موقعیت محصولات و موجودی آن ها پی برد. استفاده از این برچسب ها برای شرکت های بزرگی که کنترل و مشخص کردن موجودی کالا و محصولات کار دشواری است، گزینه مناسبی می باشد.

  • ردگیری و ردیابی اموال

با کمک برچسب اموال مشهد می توان به موقعیت دقیق محصولات دسترسی پیدا کرد. این ویژگی مانع از مفقود شدن محصولات و اموال مهم می گردد.

  • نگهداری و انتقال اطلاعات مهم محصول

استفاده از لیبل اموال تنها به محافظت از محصول و جلوگیری از سرقت آن محدود نمی شود بلکه می‌ توان اطلاعاتی مثل قیمت و تاریخ انقضا محصول را نیز به مصرف کننده انتقال داد.

جمع بندی

استفاده از برچسب اموال مشهد علاوه بر حفظ امنیت اسناد مهم و کاهش احتمال سرقت آن ها، باعث زیباتر شدن بسته بندی محصولات نیز می شود. وجود اینگونه لیبل ها بر روی بسته بندی محصولات باعث افزایش حس اعتماد مشتری می گردد و مخاطب بهتر می تواند نسبت به اصل بودن محصول اطمینان کسب کند. استفاده از این برچسب برای محصولاتی که ارزش بالایی دارند و نمونه های تقلبی آن ها در بازار به وفور یافت می شود، بسیار لازم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *