برچسب پلمپ درب

خرید و قیمت برچسب پلمپ درب در سایز های مختف

امتیاز دهید post

برچسب پلمپ درب یکی از انواع برچسب های امنیتی به شمار می رود که اغلب برای نشان دادن پلمپ بودن مغازه یا فروشگاه ها استفاده می شود و معمولا بر روی درب مغازه ها چسبانده می شود. این برچسب ها به گونه ای طراحی شده است که خاصیت چسبندگی فوق‌العاده بالایی دارد و اگر از روی سطح کنده شود، کاملا مشخص می شود و نمی توان بدون آسیب دیدن آن‌ را از روی سطح جدا کرد. با کمک برچسب های پلمپ می توان از دستکاری کردن محصول مطلع شد و از این طریق می توان امنیت کالا و محصولات را تا زمان رسیدن به مقصد حفظ کرد.

مشاهده کنید » برچسب اموال

 استفاده از برچسب های امنیتی در مواقعی که حجم کالا ها بالا است و مدیریت آن ها کار دشواری است، می‌ تواند گزینه ایده آلی برای جلوگیری از مفقود شدن محصولات و دستبرد زدن سارقان به آن باشد. برچسب پلمپ درب کاملا یکبار مصرف بوده و درصورت کنده شدن، دیگر نمی توان از آن مجدد استفاده کرد و ارزش و اعتبار خود را از دست خواهد داد. این برچسب ها نیاز به ابزار نصب پیچیده ای ندارند و در برابر اشعه فرابنفش و نور خورشید دوام و ماندگاری بالایی دارند.

مزایا و کاربرد برچسب پلمپ اموال

لیبل امنیتی یا برچسب پلمپ درب، با هدف مهر و موم کردن محصولات مختلف و ایمن سازی آن ها و با قیمت کاملا مناسب چاپ و تولید می شوند. از این برچسب ها برای پلمپ کردن محصولاتی که ارزش مالی بسیار بالایی دارند و باید سالم و در امنیت کامل به دست مصرف کننده اصلی برسند، استفاده می شود. چاپ این لیبل ها هم به صورت عمومی و هم به صورت اختصاصی امکان پذیر است و می‌ توان هر طرح و تصویر دلخواهی را بر روی آن چاپ کرد. انتخاب نوع جنس لیبل بستگی به سطحی دارد که قرار است برچسب بر روی آن قرارگیرد. به عنوان مثال، بر روی بدنه خودروها بهتر است لیبل بدون اثر چسبانده شود تا پس از کنده شدن لیبل از روی بدنه خودرو، اثر چندانی را از خود برجای نگذارد. از مزیت های استفاده از برچسب پلمپ درب می توان اینگونه توضیح داد:

  • دوام و ماندگاری بالا در برابر آب و رطوبت
  • عدم واکنش در اثر تماس با مواد شیمایی و سایر حلال های مضر
  • خاصیت چسبندگی بسیار بالا
  • حفظ امنیت و اعتبار کالاها

از کاربردهای برچسب های امنیتی نیز می توان به این موارد اشاره کرد:

  • محافظت از اسناد محرمانه و نامه های مهم اداری
  • محافظت از صندوق های رای و جلوگیری از تقلب در شمارش آرا
  • صنایع دارویی و پلمپ نشان دادن محصولات دارویی
  • پلمپ نشان دادن اقلامی مانند تلفن همراه، کامپوتر و سایر ملزومات برقی و الکترونیکی
  • مرسوله های پستی یا بسته های محرمانه
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بدنه خودروهای موجود در نمایشگاه ها

مشخصات برچسب پلمپ هولوگرام

برچسب هولوگرام یکی از انواع برچسب پلمپ درب می باشد که به صورت سه بعدی و برجسته طراحی می شود. این برچسب با بهره گیری از تکنولوژی لیزر و همراه با جلوه های ویژه بصری، طراحی و تولید می شود. ظاهر برجسته و سه بعدی که این برچسب دارد، آن را به یکی از زیباترین برچسب های پلمپ موجود در بازار تبدیل کرده است. برچسب‌ هولوگرام برای نشان دادن لوگو یا نماد تجاری شرکت های تولید کننده، گزینه بسیار عالی محسوب می شود. البته این برچسب در کارت های شناسایی یا پاکت های امنیتی نیز کاربرد زیادی دارد. بر روی برچسب های هولوگرامی امکان چاپ بارکد یا شماره سریال کالاها نیز وجود دارد که این ویژگی سبب می شود از مفقود شدن محصولات جلوگیری شود و باعث تعامل بهتر بین تولید کننده و مصرف کننده می گردد. یکی از مزیت های لیبل هولوگرام، داشتن تصاویر زیبا و خیره کننده است که باعث جذب بهتر مخاطب می گردد و بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته است. محصولاتی که برچسب هولوگرام بر روی آن ها وجود دارد، نشان از اصالت و معتبر بودن آن دارد. به همین خاطر، مشتری با مشاهده این برچسب بر روی محصول، اعتبار و ارزش بیشتری را برای محصول قائل خواهد شد.

 استفاده از این برچسب ها این امکان را برای تولید کنندگان فراهم می کند که اصل بودن کالا و محصولات خود را به مشتری به اثبات برسانند و ارزش آن ها را در نزد مخاطب افزایش دهند. از آنجایی که برچسب های هولوگرام به صورت سه بعدی و لیزری تولید می شوند، امکان تقلب و کپی برداری در آن ها وجود ندارد همین عامل باعث شده است امکان جعل و تقلب در آن ها برای افراد سودجو غیر ممکن و محال باشد. استفاده از لیبل های هولوگرامی برای شرکت های بزرگی که حجم تولیدی کالا و محصولات آن ها بسیار بالا است، ضروری است زیرا امکان کپی برداری در اینگونه برچسب ها امکان پذیر نیست و باعث می شود تمامی محصولات در سلامت کامل به مقصد برسند و اعتبار آن‌ ها کاملا محفوظ می ماند.

در هنگام خرید برچسب پلمپ درب توجه به چه نکاتی لازم است؟

برای خرید و سفارش انواع برچسب پلمپ درب، باید قبل از هر کاری الویت بندی هایی انجام دهید تا بتوانید مناسب ترین لیبل و متناسب با کسب و کار خود تهیه نمایید. قبل از خرید برچسب پلمپ، باید بدانید که چه نوع لیبلی برای چاپ اطلاعات و لوگو شرکت شما مناسب تر است. بهتر است در این زمینه حتما با طراحانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید. در تولید این برچسب ها از مواد و متریال گوناگونی استفاده می شود که باعث تغییر در قیمت آن ها می گردد. لذا، توجه به قیمت این برچسب ها نیز در انتخاب بهترین نوع برچسب بسیار مهم و ضروری است. اگر بودجه کافی را برای سفارش این‌ برچسب ها در نظر ندارید، می توانید ابتدا در تعداد کم و با طرح های ساده این برچسب ها را سفارش دهید تا قیمت آن ها ارزان تر محاسبه شود. نکته ای که در سفارش لیبل های امنیتی بسیار اهمیت دارد، مراجعه به شرکت های چاپ معتبر و حرفه ای است که بهترین برچسب ها را تولید و عرضه می کنند. اینگونه می توان با استفاده از برچسب های امنیتی، اعتبار و اصالت کالاهای خود را افزایش دهید.

جمع بندی

برچسب پلمپ درب به گونه ای طراحی شده است که بعد از جدا شدن از روی سطح، دیگر به حالت اولیه خود باز نخواهد گشت و امکان پلمپ کردن مجدد محصولات وجود ندارد. همین ویژگی باعث شده است برای حفظ اصالت کالا ها از این برچسب استفاده شود. با اینکار تولید کننده این اطمینان را خواهد داشت که کلیه محصولاتش در امنیت کامل و به دور از هرگونه دستکاری احتمالی، به دست مصرف کننده خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *