برچسب گارانتی ( هولوگرام ) ایران خودرو

5/5 - (1 vote)

برچسب گارانتی همانطور که از نامش مشخص است برای گارانتی محصولات تولید و ارائه شده است. قطعاً هر تولید کننده محصولات خود را به همراه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. لیبل گارانتی در صورت دستکاری خراب می‌شود و قابل استفاده مجدد نیست. در مورد اعتبار برچسب هولوگرام گارانتی باید بگوییم که به طور مستقیم با خرید و فروش کالا در ارتباط است و هر خریداری به اعتبار برچسب هولوگرام محصول را تهیه می‌کند. برچسب گارانتی باعث می‌شود تا مشتری مطمئن باشد محصول توسط سازنده گارانتی شده است. مجموعه ایران خودرو نیز در برگه‌های گارانتی از برچسب ایران خودرو استفاده می‌کند. به عنوان یک تولید کننده بزرگ انواع برچسب هولوگرام را استفاده می‌کند. برچسب‌های لیزر هولوگرافی توسط سازندگان برچسب‌های گارانتی طراحی می‌شوند. به طوری که نمی‌توان بسته‌بندی اصلی را دوباره طراحی کرد.

انواع برچسب گارانتی ایران خودرو

برچسب‌های گارانتی در دو نوع دائمی و قابل حذف تولید می‌شوند که هر کدام از این موارد با توجه به کاربرد انتخاب می‌شوند. لیبل‌های گچی با نام لیبل‌های خرد شونده هم شناخته شده‌اند که در صورت استفاده از آنها نمی‌توان برای بار دوم آنها را بر روی سطح دیگر استفاده کرد. از طرفی لیبل‌های عادی کاملاً انعطاف پذیر هستند و بعد از چسباندن می‌توان بارها از آن استفاده کرد.

اگر قصد کندن لیبل گارانتی را داشته باشید پاره پاره یا به عبارتی خرد می‌شود که همین ویژگی باعث شده تا برای برچسب گارانتی یک انتخاب مناسب باشد و بر روی بسیاری از محصولات چسبانده شود. قطعاً برایتان پیش آمده است که قطعه‌ای از خودرویتان خراب شده و بخواهید آن را تعویض کنید. اگر قطعه را به صورت اورجینال و اصلی تهیه کنید قطعاً بر روی جعبه آن لیبل‌هایی را مشاهده می‌کنید که بعد از کنده شدن خرد می‌شوند و این به معنای این است که این بسته کاملاً آکبند است. نشان‌دهنده این است که محصول مربوطه انقضای کافی را دارد و پس از باز شدن کالا متوجه می‌شوید که گارانتی باطل می‌شود.

برچسب‌های دائمی جزء رایج‌ترین و کم هزینه‌ترین برچسب‌ها هستند که قابل برداشتن از روی سطح نیستند و باید با استفاده از حلال آنها را جدا کرد. برچسب‌های نیمه دائمی برچسب‌های قابل حذف هستند. به این شکل که شما می‌توانید این برچسب‌ها را برای یک منطقه استفاده کنید سپس جای دیگری انتقال دهید. البته بعد از چند روز برچسب‌های نیمه آماده ترکیبات تشکیل دهنده خود را از دست می‌دهند و در نهایت معادل یک برچسب دائمی می‌شوند. برچسب‌های گارانتی به دلیل خرد شوندگی ماهیت خود را از دست می‌دهند برای همین برای استفاده به عنوان برچسب‌های ضمانت بسیار مناسبند.

این برچسب‌ها ارزان هستند و می‌توان بر روی هر جعبه و یا محصولی آنها را نصب کرد. در ابعاد بسیار کوچک تولید می‌شوند اما شما می‌توانید با توجه به ابعاد محصول آنها را سفارش دهید. برچسب گارانتی همان برچسب پلمپ است که از جدیدترین ابزار مهروموم وسایل مختلف به شمار می‌رود. این برچسب‌ها برای استفاده‌های شرکتی یا شخصی هم مناسبند و معمولاً بر روی محفظه پیچ لوازم الکترونیکی، بسته‌بندی محصولات خودرویی یا به عنوان برچسب گارانتی ایران خودرو استفاده می‌شوند.

قیمت لیبل گچی

لیبل‌های گچی به عنوان برچسب اموال هم مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما به طور کلی برای محصولات مهم و پرکاربرد بسیار استفاده می‌شوند. برای اطلاع از قیمت لیبل‌ها ابتدا باید سایز و تعداد لیبل را مشخص کنید سپس مشاورین ما در مجموعه چاپ سروش لیبل نهایی را برای شما محاسبه می‌کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد لیبل گارانتی ایران خودرو می‌توانید تمامی سوالات خود را بپرسید تا مشاورین ما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند. لیبل‌ها به صورت رولی و برگی چاپ و عرضه می‌شوند و می‌توان به عنوان برچسب‌های اصالت کالا از آنها استفاده کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *