برچسب اموال بارکد دار

امتیاز دهید post

برچسب اموال بارکد دار از انواع برچسب های پر استفاده به شمار می رود. این نوع برچسب به دسته های مختلف تقسیم بندی می شود که هر یک از این نوع دسته ها دارای کاربرد و ویژگی های خاص خود می باشند.  

برچسب اموال بارکد دار از انواع برچسب های پر استفاده به شمار می رود. این نوع برچسب به دسته های مختلف تقسیم بندی می شود که هر یک از این نوع دسته ها دارای کاربرد و ویژگی های خاص خود می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع برچسب بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بررسی برچسب اموال

برچسب های اموال بارکد دار به دلیل داشتن مزایای بیشمار دارای کاربردهای مختلفی هستند. در زمان استفاده از این نوع برچسب ها باید نکاتی را رعایت کنید که از معیوب شدن آن ها جلوگیری شود. شایان ذکر است قبل از استفاده از این نوع برچسب ها باید در مورد آن ها اطلاعات لازم را بدست آورید. در این صورت است که می توانید از این نوع برچسب ها استفاده بهینه تری داشته باشید.

انواع لیبل اموال بارکد دار

برچسب های اموال بارکد دار به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. برچسب اموال بارکد 39:

نام دیگر این نوع برچسب اموال، بارکد تک بعدی می باشد. این نوع برچسب از حروف الفبا و ارقام تشکیل شده است. در طراحی این نوع برچسب 7 علامت مخصوص به چشم می خورد.

  1. برچسب اموال بارکد 128:

این نوع برچسب نسبت به برچسب اموال بارکد دار 39 به صورت دقیق عمل می کند. خطای این نوع برچسب در زمان انجام اسکن کمتر خواهد بود.

ویژگی های استفاده از برچسب اموال چیست؟

یکی از مهم ترین ویژگی های لیبل اموال بارکد دار این است که از آن می توان برای جذب بیشتر مشتری و اطلاع رسانی استفاده کرد. این نوع برچسب ها تصویر مناسبی از تولید کننده کالا و کالا را به نمایش می گذارند. برچسب های اموال بارکد دار همچنین اطلاعات مورد نیاز نظیر شیوه مصرف کالا را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

از مهم ترین ویژگی های استفاده از برچسب اموال بارکد دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پیگیری اموال و تجهیزات سازمان:

با استفاده از این نوع برچسب ها می توانید تجهیزات و ابزار سازمان یا شرکت خود را پیگیری نمایید. در صورتی که موقعیت اموال سازمان تان عوض شود به کمک این نوع برچسب می توانید از مکان دقیق آن اطلاعاتی را بدست آورید.

  1. نظارت بر تعداد موجودی اموال سازمان ها:

با نصب برچسب اموال بارکد دار روی اموال یک سازمان یا شرکت مسئولان سازمان می توانند در تمامی روزهای سال موجودی اموال خود را به راحتی چک نمایند.

  1. کاربرد برچسب اموال بارکد دار:

از این نوع برچسب اموال می توان برای کسب و کارهای مختلف و صنایع کوچک و بزرگ استفاده کرد.

  1. دسترسی به داده های مربوط به اموال:

به کمک برچسب اموال بارکد دار می توان به داده های زیر دسترسی پیدا کرد:

  • ثبت زمان مربوط به نگهداری و تعمیرات اموال
  • وضعیت تجهیزات
  • اطلاعات مر به گارانتی اموال
  • قرار دادن اطلاعات و داده ها در اختیار مدیر سازمان

چه سازمان و اداراتی می توانند از لیبل اموال بارکد دار استفاده کنند؟

برچسب اموال بارکد دار دارای کاربردهای زیادی می باشد. سازمان ها و ادارات زیر می توانند از این نوع برچسب ها استفاده نمایند:

  1. سازمان آموزش و پرورش:

مدارس، دانشگاه ها و سایر سازمان های مربوط به آموزش و پرورش می توانند از این نوع برچسب برای پیگیری تجهیزات و لوازم اداری استفاده کنند. این نوع برچسب را می توان روی تجهیزات صوتی، تصویری، لپ تاپ، چاپگر و... به راحتی چسباند.

  1. انبارداری:

به کمک برچسب اموال بارکد دار می توان به راحتی جایگاه دارایی ها را در صنعت انبار داری پیگیری کرد. اغلب انبارها از این نوع برچسب برای کنترل فهرست موجودی و... استفاده می کنند.

  1. خدمات شهری:

سازمان های برق، آب و گاز از این نوع برچسب برای انجام کدگذاری روی تجهیزات و ابزار استفاده می کنند. برای بررسی میزان مصرف مشترکین نیز می توان از این نوع برچسب استفاده کرد.

  1. خدمات درمانی:

از برچسب اموال بارکد دار می توان برای کنترل دقیق تجهیزات وسایل پزشکی و تجهیزات بیمارستانی استفاده کرد.

نکات طلایی

در زمان استفاده از این نوع برچسب ها به مواد زیر توجه داشته باشید:

  1. سطحی که برای چسباندن این نوع برچسب در نظر گرفته اید باید عاری از هرگونه آلودگی، گرد و غبار و... باشد.
  2. در زمان نصب لیبل روی سطح باید فشار نسبتا زیادی وارد کنید تا لیبل به صورت کامل به سطح مورد نظرتان بچسبد.
  3. برچسب های اموال اداری را می توانید در دمای 72 درجه فارنهایت و رطوبت 50 درصد نگهداری نمایید.
  4. در صورتی که برچسب را در دمای کمتر یا بالاتر از 72 درجه فارنهایت نگهداری نمایید نمی توانید کارکرد مد نظرتان را از برچسب دریافت نمایید.
  5. برچسب اموال  باید اطلاعات کاملی را در مورد محصول در اختیار مشتری قرار دهد. قبل از چسباندن برچسب روی سطوح این نکته را مد نظر داشته باشید.

مجموعه چاپ سروش

در صورتی که نیاز به خرید برچسب اموال  دارید بهتر است خرید خود را از مجموعه چاپ سروش انجام دهید. مجموعه ما در زمینه چاپ انواع برچسب های شبرنگ، برچسب PVC، برچسب طلایی و... در حال فعالیت می باشد. علاوه بر این مجموعه چاپ سروش همواره در تلاش است که برچسب هایی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار دهد. ارسال برچسب در سریع ترین زمان ممکن یکی از مهم ترین خدمات مجموعه ما می باشد.

برچسب هایی که در مجموعه ما تولید می شوند دارای ویژگی هایی نظیر ضد سرقت، چسبندگی بالا، مقاومت بالا در برابر گرما و انعطاف پذیری قابل توجه می باشند.

در صورتی که برای خرید برچسب اموال نیاز به دریافت مشاوره دارید می توانید هم اکنون با شماره های زیر تماس بگیرید:

021-33921872

09124759307

سخن پایانی:

در زمان خرید برچسب اموال دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید لیبل با کیفیت مناسبی را برای خرید انتخاب کنید. در صورتی که لیبل برچسب بارکد دار را به درستی انتخاب کنید می توانید اطلاعات بسیار دقیقی را از اموال و تجهیزات موجود در سازمان تان داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *