برچسب امنیتی پلمپ

امتیاز دهید post

برچسب امنیتی پلمپ از انواع لیبل های پرمصرف است که در دو مدل اثر گذار و بدون اثر تولید می شود. با استفاده از این برچسب ها، هر گونه دست کاری در محل پلمپ به وسیله پیغامی از سوی این برچسب، آشکار می گردد.

برچسب امنیتی پلمپ از انواع لیبل های پرمصرف است که در دو مدل اثر گذار و بدون اثر تولید می شود. با استفاده از این برچسب ها، هر گونه دست کاری در محل پلمپ به وسیله پیغامی از سوی این برچسب، آشکار می گردد.

این لیبل ها پس از دستکاری یا باز شدن، دیگر به حالت اولیه خود بر نمی گردند. از این رو دست کاری این برچسب ها، غیر قابل انکار خواهد بود. بر روی لیبل های امنیتی پلمپ می توان اطلاعاتی مانند نام شرکت، شماره سریال، پیغام های بازدارنده امنیتی و لوگوی شرکت را درج نمود. از این برچسب ها در هر مکانی که امکان عبور پلمپ های کابلی، پلاستیکی و چرخشی وجود نداشته باشد، قابل استفاده هستند.

انواع برچسب امنیتی پلمپ از لحاظ عملکرد

برچسب های امنیتی مانند برچسب اموال در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع می توان گفت استفاده از این لیبل ها در بسیاری از مشاغل، جا افتاده است. برچسب های امنیتی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خرید و استفاده از آنها بسیار مقرون به صرفه است.

این لیبل ها با دو هدف بسته بندی و مهر و موم نمودن کارتن ها و ایمن سازی کالاها به کار گرفته می شوند. از این رو می توان برچسب امنیتی پلمپ را از لحاظ عملکرد در دسته های زیر قرار داد:

لیبل اثر گذار

لیبل های اثر گذار به گونه ای طراحی شده اند که در صورت هر گونه دست کاری، پیغام Open Void هم بر روی سطح و هم لیبل ظاهر می شود. از این برچسب ها بیشتر بر روی سطوحی نظیر نایلون ها، پاکت های نامه و کارتن ها استفاده می شود. چرا که این سطوح به صورت یک بار مصرف هستند و پس از فک پلمپ، دور انداخته می شوند.

لیبل بدون اثر

برچسب های امنیتی بدون اثر در صورت دست کاری، پیغام Open Void را تنها بر روی لیبل نشان می دهند. به این ترتیب این لیبل ها پس از کنده شدن، هیچ اثری بر روی سطح باقی نمی گذارند. لیبل های بدون اثر اغلب بر روی سطوحی مانند درب کیس کامپیوتر، اتاق های قرنطینه و جعبه بغل ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که ممکن است این موارد بارها، پلمپ و فک پلمپ شوند.

مزایای استفاده از برچسب امنیتی پلمپ

برچسب امنیتی پلمپ به دلیل داشتن ویژگی های متعدد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. از مهم ترین مزایای استفاده از این برچسب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت چسبندگی بسیار بالا
  • عدم امکان جداسازی از روی اموال
  • قابل استفاده برای موارد امنیتی
  • مقاومت مناسب در برابر عوامل طبیعی و انواع حلال ها

نکات فنی استفاده از برچسب امنیتی پلمپ

برای بهرمندی از کارایی بالای لیبل های امنیتی پلمپ بهتر است نکات فنی خاصی مورد توجه قرار گیرند. این نکات فنی عبارتند از:

  • در استفاده از لیبل های امنیتی باید به دامنه دمایی توجه داشته باشید. به عنوان مثال، میزان دمای مورد استفاده برای نوع PT لیبل های اثر گذار باید بین منهای 30 تا 60 درجه سانتی گراد باشد.
  • هنگام استفاده از برچسب های امنیتی باید توجه داشته باشید که محل چسباندن آنها عاری از هر گونه گرد و غبار، رطوبت، روغن، حلال ها و غیره باشد.

انواع برچسب امنیتی پلمپ از لحاظ ساختار

به طور معمول لیبل امنیتی بیشتر برای محافظت از کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو امروزه انواع مختلفی از برچسب امنیتی پلمپ در بازار وجود دارند. معمولاً استفاده از این برچسب ها برای جلوگیری از جعل هولوگرام و عدم دست کاری محصول تعمیر شده توسط تعمیرکاران بسیار رایج است.

به طور کلی انواع برچسب های امنیتی شامل موارد زیر می شوند:

لیبل گارانتی محصول

استفاده از لیبل های گارانتی، امری بسیار رایج و متداول است که با هدف گارانتی و به منظور پیشگیری از تقلب، مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این لیبل ها، تولید کنندگان صنایع مختلف، دیگر نیازمند استفاده از المان های پر هزینه امنیتی نخواهند بود. از این رو به کار گیری این لیبل ها، موجب افزایش ضریب اطمینان و کاهش هزینه های تولید کنندگان می شود.

لیبل های اصالت محصول

برچسب های امنیتی پلمپ که با عنوان لیبل های امنیتی نیز شناخته می شوند در زمینه تضمین اصالت کالا مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از برچسب ها در ایمن سازی درب جعبه های پستی، درب اماکن، درب خودروها، درب اتاق های محرمانه و کلیه فضاهایی که از لحاظ امنیتی در سطح بالایی هستند، کاربرد دارند.

لیبل امنیتی هولوگرام

از انواع برچسب امنیتی پلمپ می توان به انواع هولوگرام اشاره کرد. در این نوع از برچسب ها، به دلیل چاپ لیبل توسط دستگاه لیزر و پراش نوری، امکان هیچ گونه جعل وجود ندارد. گفتنی است هولوگرام در انواع مختلف سریال دار، عمومی، ترنسپرنت و ... تولید شده و هر کدام از آنها ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند.

لیبل اموال

برچسب اموال از معروف ترین لیبل های امنیتی به شمار می رود. این برچسب ها با کمک ماده مخصوصی پوشانده می شوند تا اطلاعاتی مانند کدهای قرعه کشی، اطلاعات محرمانه و شماره سریال محصولات پس از خراش دادن توسط فرد، قابل رؤیت باشند. در ضمن در این حالت می توان به راحتی به دست کاری شدن برچسب پی برد.

قیمت برچسب امنیتی پلمپ

معمولاً قیمت لیبل امنیتی پلمپ تحت تأثیر عواملی متعددی قرار دارد. از مهم ترین این عوامل می توان به ابعاد برچسب اشاره کرد. همچنین در این قیمت گذاری، برند تولید کننده برچسب نیز نقش مهمی ایفا می کند. نوع فرکانس مورد استفاده در برچسب نیز از دیگر عوامل تأثیر گذار در تعیین قیمت انواع برچسب امنیتی پلمپ می باشد.

برای سفارش و خرید لیبل با قیمت مناسب می توانید به مرکز تخصصی چاپ مراجعه نمایید. در این مرکز، بهترین و باکیفیت ترین محصولات با مناسب ترین قیمت ها به مشتریان عرضه می شوند.

کلام پایانی

چاپ سروش را می توان از معتبرترین مراکز تخصصی چاپ دانست. در این مرکز، امکان چاپ و خرید انواع متنوع لیبل ها برای مشتریان وجود دارد. شما می توانید به راحتی از انواع محصولات موجود در این مرکز دیدن کنید.

چاپ سروش به عنوان مرکز تخصصی چاپ انواع برچسب و لیبل، محصولات خود را با پایین ترین قیمت ها به مشتریان عزیز عرضه می کند. در صورت تماس با کارشناسان این مجموعه، می توانید قیمت انواع لیبل را استعلام نموده و از منصفانه بودن این قیمت ها آسوده خاطر باشید.

در این مرکز چاپ، کادری قدرتمند ودانش آموخته در حال فعالیت هستند. این امر به تولید برچسب هایی با   سطح کیفی بالا کمک بزرگی کرده است. چنانچه در انتخاب و خرید انواع برچسب امنیتی پلمپ با مشکل مواجه شدید می توانید از راهنمایی و مشاوره این کارشناسان استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *