لیبل ژله ای پلی اورتان

امتیاز دهید post

اگر شما نیز از جمله افراد خاص پسند بوده و به دنبال لیبل جذاب و پربازده برای تبلیغات برند خود هستید، لیبل ژله ای پلی اورتان بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. این لیبل با ظاهر سه بعدی و جذاب خود می تواند عملکرد بسیار مناسبی در برند سازی و افزایش فروش محصولات صنایع مختلف داشته باشد؛ به ویژه زمانی که برای خرید لیبل پلی اورتان به مراکز معتبری مانند چاپ سروش مراجعه کنید.

لیبل ژله ای پلی اورتان

اگر شما نیز از جمله افراد خاص پسند بوده و به دنبال لیبل جذاب و پربازده برای تبلیغات برند خود هستید، لیبل ژله ای پلی اورتان بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. این لیبل با ظاهر سه بعدی و جذاب خود می تواند عملکرد بسیار مناسبی در برند سازی و افزایش فروش محصولات صنایع مختلف داشته باشد؛ به ویژه زمانی که برای خرید لیبل پلی اورتان به مراکز معتبری مانند چاپ سروش مراجعه کنید.

معمولاً مراکز معتبر و شناخته شده از مواد مرغوب اولیه برای ساخت لیبل استفاده می کنند. پس با خرید لیبل ژله ای از این مراکز خیالتان از بابت طول عمر بالا و حفظ کیفیت محصول با گذشت زمان، راحت خواهد بود.

با لیبل ژله ای پلی اورتان بیشتر آشنا شوید

استفاده از استیکر ژله ای پلی اورتان می تواند کمک فراوانی در زمینه تبلیغات و یا معرفی برند حتی در سطح جهانی برای صاحبان صنایع نماید. با استفاده از این لیبل می توانید پیام تبلیغات خود را به وسیله ساختار گنبدی شکل این لیبل تقویت کنید. لایه پلی اورتان ایجاد شده در سطح لیبل، به خوبی از طرح چاپ شده محافظت کرده و باعث افزایش طول عمر لیبل خواهد شد.

لیبل ژله ای پلی اورتان از رزین پلی استر باکیفیت و مرغوب تولید می شود. این ماده دارای قابلیت های فراوان ازجمله TLP می باشد. این خاصیت باعث افزایش مقاومت لیبل پلی اورتان در برابر اشعه های مضر نور خورشید مانند اشعه فرابنفش می شود. در نتیجه، لیبل با گذشت زمان دچار رنگ پریدگی یا زرد شدگی نمی شود.

یکی از ویژگی های مهم استیکر ژله ای پلی اورتان، ساختار مقاوم این لیبل در برابر نفوذ آب و محلول های دیگر است. پس می توان نتیجه گرفت این استیکر در محیط های بیرونی و مرطوب نیز قابل استفاده است. لیبل پلی اورتان دارای خاصیت انعطاف پذیری بوده و در برابر خمیدگی و یا ضربه دچار شکستگی نمی شود.

در تولید لیبل پلی اورتان از جوهر باکیفیت و استاندارد استفاده می شود. نتیجه این کار، افزایش وضوح و کیفیت تصویر و یا نوشته چاپ شده بر روی لیبل است. تمام موارد ذکر شده، لیبل پلی اورتان را به یکی از محبوب ترین برچسب ها برای کاربردهای مختلف تبدیل نموده است.

این لیبل در فروشگاه های معتبر با قیمت بسیار مناسب و در عین حال با کیفیت بالا به فروش می رسد. پس برای خرید مقرون به صرفه و همچنین اطمینان از کیفیت این لیبل، بهتر است آن را از مراکز معتبر خریداری نمایید.

استفاده از لیبل ژله ای پلی اورتان چه مزایایی دارد؟

استفاده از لیبل ژله ای پلی اورتان یکی از روش های مطمئن برای معرفی و برجسته سازی برند محسوب می شود. مقاومت بالای این لیبل در برابر شرایط جوی و همچنین تماس با محلول های شیمیایی باعث شده است تا لیبل پلی اورتان به عنوان محصولی حرفه ای و سطح بالا شناخته شود.

اولین و مهم ترین عامل جذب مشتری، بسته بندی محصول با ظاهری متفاوت و جذاب است. احتمالاً در مراجعه به فروشگاه های مختلف، یک محصول خاص را با بسته بندی های متنوع مشاهده کرده اید. بی شک اولین چیزی که باعث کشیده شدن شما به سمت این محصول می شود، ظاهر جذاب و بسته بندی منحصر به فرد آن خواهد بود.

استفاده از لیبل پلی اورتان در بسته بندی ، یکی از روش های افزایش جذابیت و جلب نظر مشتری می باشد. پس با استفاده از این لیبل، شاهد افزایش بهره وری تبلیغات و در نتیجه، افزایش فروش محصولات خواهید بود.

لایه های مختلف لیبل عبارت اند از:

لایه شفاف برجسته

لایه پلی اورتان موجود در این برچسب باعث ایجاد ظاهری سه بعدی و متمایز در آن می شود. همانطور که گفته شد این لایه از ماده ای به نام رزین ساخته می شود. این لایه دارای استحکام و مقاومت بالا بوده و با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمی دهد.

طرح چاپ شده

مراکز معتبر برای چاپ طرح مورد نظر و دلخواه مشتری از بهترین و به روز ترین تکنولوژی و ابزار چاپ استفاده می کنند. این کار باعث برجسته سازی جزئیات لیبل و نمایش رنگ های چاپی به صورت زنده تر و برجسته تر می شود. دستگاه های چاپ یو وی، سالونت و اکو سالونت از جمله ابزار به روز و پرکاربرد برای چاپ لیبل های باکیفیت هستند.

چسب

چسب های مورد استفاده در ساخت لیبل پلی اورتان دارای دوام و چسبندگی بالایی هستند. این چسب ها از برندهای معتبر و شناخته شده جهانی خریداری شده و در ساخت لیبل به کار می روند. استفاده از چسب های باکیفیت باعث می شود تا لیبل ژله ای پلی اورتان به سطوح ناهموار و یا دارای قدرت چسبندگی پایین نیز به خوبی بچسبد. ساختار ویژه و مستحکم چسب لیبل باعث افزایش مقاومت آن در برابر تغییرات شدید دمایی، رطوبت، اشعه فرابنفش و ... می شود.

لمینیت یا لایه محافظ

بسیاری از مراکز معتبر پس از چاپ و تولید لیبل پلی اورتان، لایه ای محافظ بر روی آن می کشند. استفاده از این لایه محافظ یا لمینیت، مقاومت لیبل را به طور چشمگیری افزایش می دهد. همچنین باعث جذابیت و تأثیر پذیری بیشتر لیبل می شود. وجود لایه لمینیت در برچسب پلی اورتان، اختیاری بوده و در صورت سفارش مشتری، بر روی لیبل کشیده می شود. لازم به ذکر است قیمت این لایه در مقابل ویژگی های متمایز و تأثیر آن در محافظت از لیبل بسیار ناچیز است.

کلام آخر

لیبل پلی اورتان از جمله محصولات رایج و بسیار پرکاربرد در صنعت چاپ برچسب و استیکر به شمار می رود. این لیبل به دلیل جذابیت بالا و زیبایی چشم نواز، مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفته است. بهتر است بدانید چاپ لیبل پلی اورتان هزینه بالایی برایتان نخواهد داشت. پس در صورتی که خواهان افزایش فروش محصولات و تأثیر پذیری تبلیغات خود هستید استفاده از این لیبل بهترین گزینه است. البته به شرطی که برای سفارش و خرید این محصول به مراکز مجاز و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

مجموعه چاپ سروش یکی از بهترین مراکز چاپ و تولید لیبل ژله ای پلی اورتان در کشور است. این مرکز به عنوان معتبرترین مرکز تولید انواع لیبل ، برچسب و استیکر در سطح کشور شناخته شده است. برای سفارش لیبل اختصاصی و مورد نظر خود می توانید با واحد مشاوره تماس گرفته و سؤالات خود را به صورت رایگان با تیم حرفه ای چاپ سروش مطرح نمایید. سپس با خیال راحت نسبت به چاپ لیبل مورد نظر خود اقدام نمایید. این اطمینان را داشته باشید که لیبل مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان و مرغوب ترین و باکیفیت ترین حالت ممکن چاپ شده و به دستتان خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *