چاپ استیکر اتاق کودک

امتیاز دهید post

چاپ استیکر اتاق کودک جلوه زیبایی به اتاق او میدهد و سبب افزایش روحیه در کودک میشود زیرا کودکان وقت زیادی را در اتاق خود سر میکنند با نصب استیکر بر روی یوار اتاق کودک خود علاوه بر این که اتاق کودکتان زیبا میود میتوانید  بصورت کوتاه مدت و خیلی راحت استیکر اتاق کودک خود را تغییر داده و به جای آن استیکر جدید بزنید و دیگر نیاز به کاغذ دیواری و هزینه های گزاف آن نیست تنها با چاپ استیکر  زیبای جذاب و مقرون به صرفه هم فضای اتاق کودکتان را دل ربا کنید  هم سبب خوشحالی کودک دلبندتان شوید .

چاپ استیکر اتاق کودک

انتخاب استیکر اتاق کودک با توجه به گروه سنی کودک و همچنین سلیقه آن میتواند متفاوت باشد چاپ استیکر اتاق کودک در طرح ها و رنگ های مختلف  و وسیع عرضه میشود همچنین با توجه به این که کودک شما دختر باشد یا پسر طرح های متفاوتی وجود دارد به‌عنوان‌مثال اگر فرزند شما دختر است با نصب یک استیکر پری دریایی در بالای سر تخت او تنوع را حاصل کنید. شاید هم دوست داشته باشید اتاق پسر خود را خاص‌تر از گذشته دکور کنید. کافی است از یک استیکر جنگلی برای این منظور استفاده کنید و به این امر دست پیدا کنید.

  چاپ  استیکر اتاق کودک از جنس وینیل میباشد که قابلیت شستشو داشته ضد آب بوده با وجودآب تغییر رنگ و تغییر شکل نداده  و با خیال راحت میتوانید اتاق کودک را آلودگی زدایی کنید .

همراهان  چاپ سروش، می توانید جهت سفارش چاپ استیکر با طرح دلخواه  فرزند عزیز خود با مشاوره تخصصی و طراحی رایگان  اقدام کنید.

آموزش نصب استیکر اتاق کودک

جهت نصب استیکر هم میتوانید روش نصب خشک را پیش ببرید و هم مرطوب که مرطوب راحت تر است زیرا امکان چسبیدن استیکر به خودش وجود دارد.

ابتدا محل دقیق نصب استیکر را مشخص کنید  و اقدام به تمیز کردن محل کنید در صورتی که دیوار دارای قابلیت شست و شو دارید.

سپس درون یک اسپری آب پاش مقداری آب و مایع ظرفشویی بریزید.

سپس به دیوار مقداری بپاشید و همچنین به پشت استیکر که مقداری از آن از چسب جدا شده سپس آرام آرام از سمت لبه به داخل شروع به چسباندن کنید .

مراقب باشید استیکر به خودش نچسبد و جهت جلوگیری از این ذره ذره برچسب را جدا کنید و به دیوار بچسبانید و با دست استیکر را بچسبانید.

هوای زیر آن را بگیرید و در انتهای کار از چسبیدن کامل استیکر مطمئن شده و کار را رها کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *