استیکر شیشه مغازه

امتیاز دهید post

نصب استیکر در شیشه مغازه ها یکی از ترفندهای تبلیغاتی پرطرفدار در مغازه ها و فروشگاه های مختلف به شمار می رود. مناسب بودن قیمت استیکر شیشه مغازه از دلایل مهم افزایش محبوبیت و به کارگیری این برچسب ها در شیشه های مغازه محسوب می شود.

قیمت استیکر شیشه مغازه

نصب استیکر در شیشه مغازه ها یکی از ترفندهای تبلیغاتی پرطرفدار در مغازه ها و فروشگاه های مختلف به شمار می رود. مناسب بودن قیمت استیکر شیشه فروشگاه از دلایل مهم افزایش محبوبیت و به کارگیری این برچسب ها در شیشه های فروشگاه محسوب می شود. به طوری که بسیاری از مغازه داران از نصب این استیکر در شیشه فروشگاه به عنوان کم هزینه ترین و در عین حال پربازده ترین روش تبلیغاتی یاد می کنند.

استیکر شیشه در ابعاد و طرح های متنوع قابل سفارش است؛ بنابراین با مراجعه به مراکز معتبر فروش می توانید از قیمت برچسب ها آگاه شده و استیکر مورد نظر خود را در ابعاد دلخواه سفارش داده و خریداری کنید. مراکز معتبری مانند استیکر زیم، آماده ثبت انواع سفارشات خرید استیکر در مدل های متنوع هستند.

مشخصات استیکر شیشه فروشگاه

استیکر شیشه مغازه ویژگی هایی دارد که باعث می شود مغازه داران استفاده از این محصول را نسبت به ابزار تبلیغاتی دیگر در اولویت قرار دهند. به گونه ای که بسیاری از مغازه داران به منظور افزایش بازدهی تبلیغات خود از استیکر مش استفاده می کنند.

استفاده از این استیکر مزایای زیادی را به همراه دارد. در کنار مناسب بودن قیمت استیکر شیشه فروشگاه می توان به ویژگی دیگر این محصول مانند قابلیت رؤیت از دو طرف استیکر اشاره نمود. در واقع نور محیط بیرون می تواند از سوراخ های موجود در سطح مش عبور کرده و به درون مغازه بتابد. در این صورت مغازه روشن تر به نظر خواهد رسید.

وجود سوراخ های متعدد در سطح استیکر مش علاوه بر قابل رؤیت کردن داخل مغازه، نقش مهمی در کنترل میزان نور عبوری به داخل فروشگاه را دارد. این ویژگی سبب جلوگیری از تابش مستقیم نور به داخل مغازه می شود. در واقع استیکر شیشه فروشگاه از عبور نور اضافی و تابش پرتوهای ماورا بنفش به مغازه جلوگیری می کند. این ویژگی به خصوص در مغازه هایی که محصولات حساس به نور و گرمای آفتاب را به فروش می رسانند اهمیت ویژه ای دارد.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های استیکر شیشه فروشگاه ، محدود کردن دید فضای داخلی مغازه است. با استفاده از این استیکر می توانید بخش هایی از مغازه را غیر قابل رؤیت کنید. برای این کار از استیکرهای مات در رنگ های مختلف استفاده می شود. این استیکر ها بیشتر در فروشگاه های پوشاک زنانه مورد استفاده قرار می گیرند. در صورت نیاز می توانید به مراجعه به مراکز فروش استیکر شیشه، از قیمت استیکر شیشه مغازه آگاه شده و راهنمایی های لازم در این زمینه را از مشاوران این مراکز دریافت نمایید.

مشاهده کنید » استیکر مش

انواع استیکر شیشه مغازه

استیکر شیشه مغازه در انواع مختلف چاپ شده و به فروش می رسند. انواع شیشه ای و شیری این استیکر ها بسیار پرطرفدار هستند. شما نیز می توانید برحسب نوع نیاز و سلایق خود، نسبت به خرید این استیکر در مدل دلخواه خود اقدام نمایید. انواع استیکر شیشه فروشگاه عبارت اند از:

استیکر شیشه ای

استیکر شیشه ای یکی از انواع استیکرهایی است که در شیشه های فروشگاه ها و مغازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این استیکر می تواند نور را از خود عبور دهد. استفاده از این استیکر به دلیل خاصیت عبور نور، جلوه ای جذاب و فوق العاده به مغازه می بخشد.

استیکر مات شیری

استیکر مات شیری از انواع پرکاربرد استیکر شیشه فروشگاه به شمار می رود. از این استیکر برای محدود کردن دید فضای داخل فروشگاه استفاده می شود. با استفاده از این استیکر، داخل فروشگاه قابل مشاهده نخواهد بود. این محصول بیشتر در رستوران ها، فروشگاه پوشاک و مکان هایی که نیاز به ایجاد محدودیت دید وجود دارد استفاده می شود. در صورت نیاز به این استیکر، بهتر است پیش از خرید، قیمت استیکر شیشه مغازه از مراکز مختلف استعلام نموده و با آگاهی بیشتر از قیمت ها، این محصول را خریداری نمایید.

استیکر شبرنگ

استیکر شبرنگ یا استیکر ژله ای یکی از محصولاتی است که درخشش و جذابیت خاصی در طول شب به نمایش می گذارد. این استیکر بیشتر از انواع دیگر می تواند نظر مشتریان را به خود جلب نماید. به همین دلیل از استیکر شب رنگ بیشتر در زمان فروش ویژه و یا حراج آخر فصل استفاده می شود.

قیمت استیکر شیشه مغازه

از مهم ترین عوامل تأثیر گذار در قیمت استیکر شیشه مغازه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ابعاد و مساحت مورد نیاز: در صورتی که این محصول را در ابعاد بزرگ تر سفارش دهید قیمت آن بالاتر خواهد بود.
  • نوع استیکر: که شامل انواع شیشه ای و مات می شود. هر کدام از این محصولات قیمت متفاوتی دارند.
  • کیفیت چاپ: اگر برای چاپ استیکر از دستگاه های مجهز استفاده شود کیفیت، طول عمر و وضوح تصویر استیکر بالاتر خواهد بود و در نتیجه آن، قیمت محصول نیز افزایش پیدا می کند.
  • کیفیت مواد اولیه
  • و ...

بهتر است بدانید قیمت استیکر شیشه مغازه در مراکز مختلف باهم فرق دارد؛ بنابراین پیشنهاد می شود قبل از سفارش و خرید این محصول، قیمت مراکز مختلف را با هم مقایسه نموده و با هوشیاری، خرید خود را انجام دهید.

استیکر شیشه مغازه از جمله محصولاتی است که به طور مستقیم تحت تابش پرتوهای فرابنفش خورشید قرار دارد. در صورتی که این استیکر از مواد مرغوب تولید نشود، پس از مدتی دچار آسیب هایی مانند پارگی و رنگ پریدگی خواهد شد. در این صورت ناچار به جدا کردن استیکر از شیشه و صرف هزینه های اضافی برای خرید مجدد این محصول خواهید بود.

فروشگاه

جمع بندی

برای اطلاع از قیمت استیکر شیشه مغازه و خرید این محصول می توانید به مرکز فروش استیکر زیم، به عنوان معتبرترین مرکز فروش استیکر مراجعه نمایید. این مراکز با تلاش چندین ساله خود توانسته است سابقه درخشانی در حوزه فروش تخصصی انواع استیکر باکیفیت و استاندارد کسب نماید. با مراجعه به سایت چاپ سروش می توانید طرح های جذاب و اختصاصی ارائه شده توسط این مرکز را مشاهده و استیکر دلخواه خود را به قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *