سفارش آنلاین چاپ لیبل

امتیاز دهید post

سفارش آنلاین چاپ لیبل از آسان ترترین و بهترین گزینه ها برای چاپ و خرید این محصول است. امروزه لیبل ها به یکی از ابزارهای لازم و ضروری در تبلیغات تبدیل شده اند. به گونه ای که سفارش برای چاپ این محصولات، روز به روز در حال افزایش است.

سفارش آنلاین چاپ لیبل

سفارش آنلاین چاپ لیبل از آسان ترترین و بهترین گزینه ها برای چاپ و خرید این محصول است. امروزه لیبل ها به یکی از ابزارهای لازم و ضروری در تبلیغات تبدیل شده اند. به گونه ای که سفارش برای چاپ این محصولات، روز به روز در حال افزایش است.

یکی از راه های آسان برای سفارش و چاپ برچسب ها، سفارش آنلاین این محصولات است. در ثبت سفارش آنلاین چاپ، نیازی نیست تا مشتری به مراکز چاپ مراجعه کند. به این ترتیب که مشتری می تواند وارد سایت مراکز معتبر چاپ شود. سپس از طریق مشاهده محصولات متنوع این سایت ها، می توان طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس آن را ثبت سفارش نماید. تکنسین های حرفه ای این مراکز، سفارش ثبت شده توسط مشتریان را در اسرع وقت، چاپ و به آدرس درج شده در سایت فروش این مراکز ارسال می کنند.

انواع چاپ لیبل

چاپ لیبل در انواع مختلف و متعدد انجام می شود. در چاپ لیبل، معمولاً نوع محصول یا حوزه فعالیتی، مد نظر قرار می گیرد. بر همین اساس انواع چاپ لیبل، شامل موارد زیر می شود:

چاپ برچسب های یو وی

از روش های مختلف و کاربردی برای چاپ لیبل می توان به چاپ یو وی اشاره کرد. به هنگام ثبت سفارش آنلاین چاپ لیبل می توانید به چاپ آن به روش یو وی اشاره کنید. برچسب های یو وی در مصارف صنعتی و شخصی کاربرد دارند. گفتنی است که قیمت این نوع از چاپ برچسب، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همچنین چاپ لیبل یو وی، به صورت فوری و در یک روز انجام می شود. در چاپ این برچسب، روکشی از جنس یو وی روی لیبل قرار می گیرد. این لایه موجب می شود تا مقاومت و استحکام برچسب های کاغذی افزایش یافته و از رنگ لیبل نیز در برابر عوامل مختلف محافظت شود. این نوع از چاپ برچسب به دلیل مقاومت بالا و قیمت مناسب، طرفداران فراوانی دارد.

چاپ برچسب سلفون براق

از دیگر روش های چاپ برچسب، چاپ لیبل با سلفون براق است. این نوع از چاپ نیز طرفداران خاص خود را دارد. در چاپ لیبل سلفون براق، کاغذ برچسب دار به وسیله لایه ای از سلفون براق پوشانده می شود. این لایه سلفونی موجب شفافیت و جلای بیشتر برچسب شده و استحکام آن را افزایش می دهد. شما می توانید سفارش آنلاین چاپ لیبل های براق سلفونی را در مراکز معتبر ثبت نمایید.

چاپ برچسب های رولی

چاپ برچسب های رولی از دیگر انواع چاپ لیبل های برچسب دار است. این نوع از لیبل ها، همانگونه از نام آن پیدا است به شکل رولی چاپ می گردد. چاپ برچسب رولی در تعداد و تیراژ بسیار بالا قابل اجرا بوده و بسیار سریع انجام می شود. هزینه مناسب و مقرون به صرفه چاپ رولی موجب شده است تا مشتریان به سفارش این نوع از چاپ ترغیب شوند. برچسب های رولی در صنایع مختلفی نظیر صنایع غذایی، صنایع بهداشتی و آرایشی، صنایع پتروشیمی و. .. مورد استفاده قرار می گیرند.

چاپ برچسب های سلفون مات

کارکرد برچسب های مات نیز همانند برچسب های براق است. تنها تفاوت این لیبل ها با نوع براق آن، این است که لیبل های مات، شفافیت و جلای لیبل های براق را ندارند. شما می توانید لیبل های مات را در سایزها و رنگ های مختلف سفارش دهید. سفارش آنلاین چاپ لیبل های سلفون مات در بهترین مراکز چاپ امکان پذیر است.

چاپ برچسب های شیشه ای

یکی دیگر از انواع روش های چاپ برچسب، چاپ شیشه ای یا پی وی سی این محصولات است. چاپ شیشه ای معمولاً به صورت خوانا یا ناخوانا، قابل اجرا است. برچسب های خوانا را می توان بر روی ظرف شفاف یا شیشه چسباند. به این ترتیب، محتویات داخل محصول قابل دیده شدن نخواهند بود. در مقابل، برچسب های ناخوانا، پشت شیشه ها چسبیده می شوند. لیبل شیشه ای در انواع مختلف مانند مربعی، دایره ای، بیضی و مستطیلی، قابل برش هستند.

از مهم ترین ویژگی های برچسب های شیشه ای می توان به مقاومت بالای این محصولات در برابر رطوبت اشاره کرد. همچنین چسبندگی لیبل های شیشه ای نیز فوق العاده است. این ویژگی ها در روش چاپ دیجیتال لیبل پی وی سی، تقویت نیز می شوند.

چاپ برچسب متالایز

چاپ لیبل متالایز نیز از دیگر انواع چاپ برچسب به شمار می رود. این برچسب ها ظاهری مانند فویل آلومینیومی داشته و رنگ آنها، نقره ای براق می باشد. لیبل های متالایز معمولاً در مشاغل صنعتی کاربرد دارند. شما می تواند سفارش آنلاین چاپ لیبل های متالیز را نیز به سهولت در سایت مراکز معتبر ثبت کنید.

از مهم ترین ویژگی های این نوع چاپ برچسب می توان به مقاومت این محصول در برابر حرارت و رطوبت، ضد خش بودن، استحکام و چسبندگی بسیار بالا و قابلیت نصب روی سطوح مختلف اشاره کرد.

مزایای سفارش آنلاین چاپ لیبل

چاپ لیبل، فرآیندی پردرسر و وقت گیر است. البته شما می توانید با استفاده از سفارش اینترنتی، این امر را به سفارشی سریع، کم هزینه و ساده تبدیل کنید.

به منظور درک بهتر این گفته، در ادامه به برخی از مزایای ثبت سفارش آنلاین چاپ برچسب اشاره می کنیم:

صرفه جویی در زمان و هزینه

اغلب افراد به دلیل وظایف و مسئولیت های بسیار در کسب و کار، زمان کافی برای مراجعه به چاپخانه ها به منظور سفارش چاپ لیبل را ندارند؛ بنابراین سفارش آنلاین چاپ لیبل، بهترین گزینه برای این افراد خواهد بود.

همچنین این نوع از سفارش چاپ، هزینه بسیار مناسبی دارد. به این ترتیب شما، سفارشی مقرون به صرفه و اقتصادی را در سایت مراکز معتبر ثبت می کنید.

تحویل به موقع و سریع

همانگونه که می دانید تحویل به موقع و سریع محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما می توانید با سفارش آنلاین چاپ لیبل برچسب های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن از چاپخانه دریافت کنید.

کلام پایانی

از مهمترین عواملی که در کیفیت بالای برچسب های تبلیغاتی نقش دارند، طراحی مناسب و استاندارد این محصولات و چاپ باکیفیت و مقرون به صرفه آنها است. از این رو امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند به جای مراجعه حضوری به چاپخانه ها، سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. به همین دلیل مراکز و چاپخانه های معتبر، امکان ثبت سفارش چاپ و خرید لیبل به صورت اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند.

مرکز چاپ سروش از جمله معتبرترین مراکزی است که سفارش های مورد نظر مشتریان را به صورت آنلاین انجام می دهد. شما می توانید با مراجعه به آدرس سایت مجموعه چاپ سروش، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید. کارشناسان و تکنسین های حرفه ای چاپ سروش، سفارش شما را دریافت کرده و در اسرع وقت برچسب مورد نظر را چاپ می کنند. هزینه مناسب سفارش آنلاین، از عللی است که مشتریان را به این نوع از خرید ترغیب می کند. ضمناً سفارش آنلاین چاپ لیبل از اتلاف زمان مشتریان این محصولات نیز جلوگیری می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *