طراحی مش روی شیشه

امتیاز دهید post

طراحی مش روی شیشه با استفاده از به روزترین تجهیزات و تیم حرفه ای در مراکز معتبر انجام می شود. استیکرهای مش که بر روی شیشه طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند نوعی از وینیل مشبک است  

طراحی مش روی شیشه با استفاده از به روزترین تجهیزات و تیم حرفه ای در مراکز معتبر انجام می شود. استیکرهای مش که بر روی شیشه طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند نوعی از وینیل مشبک است که مات به نظر رسیده و از بیرون دید ندارند. بیش از نیمی از سطح این استیکرها سوراخ بوده و ظاهری منحصر به فرد و تأثیرگذار ایجاد می کنند.

استیکرهای مش معمولاً در جلوی مغازه ها و فروشگاه ها، به منظور تبلیغ محصولات داخل مغازه مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین می توان از طرح های سفارشی این نوع استیکر برای ایجاد صمیمیت در فضای اداری نیز بهره برد. این استیکرها طول عمر بالایی داشته و می توانند تا مدت 7 سال نیز بر روی شیشه باقی بمانند. البته برای گرفتن نتیجه ایده آل از این طراحی، بهتر است از تکنسین های مجرب و حرفه ای مراکز معتبر چاپ، کمک بگیرید.

منظور از چاپ مش چیست؟

چاپ مش یکی از شیوه های کاربردی و موثر تبلیغات است. صاحبان مشاغل مختلف می توانند از این روش تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنند.

طراحی مش روی شیشه مزایای فراوانی برای کاربران دارد. چرا که مش نیز مانند استیکر، خاصیت ضد آب داشته و به سادگی بر روی انواع شیشه چسبانده می شود. از انواع مختلف مش می توان به مش پشت چسبدار اشاره کرد. این محصول ویژگی های خاص خود را داشته و در موارد متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی و چاپ مش روی شیشه

مش از سوراخ هایی تشکیل شده است که به راحتی نور را از خود عبور می دهد. به همین علت استفاده از مش در محیط هایی که نیازمند نور است، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. البته در کنار وجود سوراخ بر روی این برجسب ها، این محصولات قابلیت محدود کردن دید افراد خارج از محیط را نیز دارند. از این رو اگر تمایلذ دارید تا فروشگاه یا مغازه خود را از دید عامه مردم حفظ کنید، می توامید از مش روی شیشه مغازه استفاده کنید.

استفاده و نصب  این محصولات بر روی شیشه، کار راحت و ساده ای است. نکته جالب در مورد طراحی مش روی شیشه هزینه بسیار مناسب این نوع از تبلیغات است. از این رو می توانید با صرف هزینه اندک، محصول یا فروشگاه خود را به مشتریان معرفی کنید. چاپ مش، مزایا و کاربردهای فراوانی در صنعت تبلیغات داشته و از شیوه های مناسب تبلیغ به شمار می رود.

طریقه طراحی مش روی شیشه

شما می توانید طراحی و نصب مش بر روی شیشه را به راحتی انجام دهید؛ اما در صورتی که با شیوه نصب این نوع از محصولات تبلیغی آشنایی ندارید، سپردن این کار به دست افراد حرفه ای، راه حلی مناسب برای شما خواهد بود؛ اما در قبال نصب راحت، طراحی آن کاری پیچیده و تخصصی است. به صورتی که مراحل زیر باید برای طراحی و تولید آن طی شود:

  • در مرحله نخست، طرح دلخواه و مورد نظر مشتری را توسط تکنسین های باتجربه نمایندگی های معتبر، طراحی و چاپ می شود.
  • سپس استیکرها را روی فویل آلومینیومی یا ورق کاغذ موم قرار می گیرند.
  • در این مرحله با کمک قلم موی خمیر یا براش قلم مو، پشت استیکرها را با استفاده از چسب رنگ می شود.
  • پس از اتمام این کار باید به مخلوط اجازه داده شود تا کاملاً خشک شود.
  • البته لازم نیست تمام قسمت های برچسب را با چسب خیس کرد.

مزایای طراحی مش روی شیشه

مزایای فراوان طراحی مش روی شیشه در صنعت تبلیغات موجب شده است تا طرفداران این محصول روز به روز افزایش یابد. از جمله مزایای چاپ مش روی شیشه عبارتند از:

  • برچسب مش بسیار لوکس و لاکچری بوده و با داشتن سوراخ های ریز، برای پوشاندن شیشه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • مش در چهار نوع پشت چسبدار 140 میکرون، 120 میکرون، 100 میکرون و 80 میکرون معمولی تولید می شود. مقدار میکرون و گراماژ مش، ماندگاری و جنس این محصول را مشخص می کند.
  • چاپ مش در اندازه ها و ابعاد مختلف انجام می شود.
  • معمولاً چاپ مش، تمام نقاط شیشه را نمی پوشاند به این ترتیب می توانید تبلیغات خود را بر روی این محصول انجام دهید.
  • چاپ مش با امکان عبور نور از آن موجب می شود تا شما دید کافی به محیط اطراف فروشگاه یا محل کار خود داشته باشید و در کنار آن، تا حدودی دید افراد خارج از محیط مورد نظر نیز محدود باشد.

موارد استفاده از طراحی مش روی شیشه

معمولاً از طراحی مش روی شیشه زمانی استفاده می شود که کاربران بخواهند از سویی دید را برای مشتری کور کنند و از سوی دیگر، محیط داخل یا بیرون فروشگاه از نور کافی برخوردار باشد. مش برای اینکه مکان هایی مانند آژانس های مسافرتی، داروخانه ها، فست فودها و سوپرمارکت ها از داخل و بیرون دید نداشته باشند، مورد استفاده قرار می گیرد. شیوه نصب مش روی شیشه همانند نصب استیکر می باشد. همچنین به دلیل ضخامت مش و عدم وجود حالت کشسانی در این متریال، استفاده از مش بسیار راحت بوده و هنگام نصب کردن روی شیشه، به هیچ عنوان تغییر شکل نمی دهد.

قیمت طراحی مش روی شیشه

هنگام نیاز به استفاده از مش روی شیشه، اولین چالشی که برای کاربران مطرح می شود، آگاهی از هزینه این نوع از تبلیغات است؛ اما توجه داشته باشید که قیمت طراحی و چاپ مش روی شیشه در مقایسه با روش های دیگر تبلیغات، بسیار مناسب می باشد. با وجود مزایای فراوانی که استفاده از مش برای کاربران دارد، مناسب بودن قیمت این محصولات، موجب افزایش تقاضای کاربران برای خرید و استفاده از آن شده است.

متریال استفاده شده برای طراحی مش روی شیشه نیز در تعیین قیمت نهایی این محصول برای مشتریان نقش دارد. در این میان مراجعه به مراکز معتبر خدمات چاپ، به دلیل مناسب بودن تعرفه خدمات در این مراکز، تا حد زیادی در هزینه شما صرفه جویی می کند.

کلام پایانی

مرکز تخصصی چاپ سروش، آماده ارائه خدمات مختلف چاپ به مشتریان عزیز است. در این مجموعه، کلیه خدمات ارائه شده با استفاده از بهترین و به روزترین تجهیزات انجام می شود. همچنین تکنسین های حرفه ای و کادر مجرب مجموعه چاپ سروش، با کلیه خدمات چاپ انواع مش و استیکر آشنایی کامل دارند. از این رو می توانید هر گونه طراحی و چاپ مش را به تیم باتجربه چاپ سروش بسپارید.

این افراد قادرند انواع طراحی و چاپ را با بهترین کیفیت در اسرع وقت آماده و به مشتریان عرضه کنند. ضمناً هزینه کلیه خدمات ارائه شده در مجموعه سروش، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. به این ترتیب می توانید با مراجعه به مجموعه چاپ سروش، از کلیه خدمات از جمله طراحی مش روی شیشه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استفاده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *