لیبل شیشه ای در چاپ سروش

امتیاز دهید post

شاید تاکنون نام لیبل شیشه ای را شنیده اید. این محصول که نوعی برچسب می باشد، از پی وی سی ساخته شده و اصلی ترین و متمایز کننده ترین ویژگی این محصول، بی رنگ بودن آن می باشد. شفافیتی که این لیبل دارد می تواند بسیار منحصر به فرد بوده و آن را زیباتر از سایر برچسب ها، جلوه دهد.

شاید تاکنون نام لیبل شیشه ای را شنیده اید. این محصول که نوعی برچسب می باشد، از پی وی سی ساخته شده و اصلی ترین و متمایز کننده ترین ویژگی این محصول، بی رنگ بودن آن می باشد. شفافیتی که این لیبل دارد می تواند بسیار منحصر به فرد بوده و آن را زیباتر از سایر برچسب ها، جلوه دهد.

مشاهده کنید » لیبل ژله ای

در این مقاله می خواهیم درباره لیبل شیشه ای اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم و با ویژگی های آن آشنا شویم. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات در این زمینه می باشید و می خواهید این نوع از لیبل ها را سفارش دهید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید.

لیبل شیشه ای چیست؟

همانطور که در مقدمه نیز عنوان شد، لیبل شیشه ای نوعی برچسب بوده که از پی وی سی ساخته شده و وضوح و شفافیت آن بسیار متمایز کننده می باشد. حتما تاکنون از این مدل لیبل ها بسیار دیده اید. ابتدایی ترین نوع این لیبل ها را می توان برچسب های روی شیشه ماشین نامید. این برچسب ها به دلیل قابلیت مشاهده از دو طرف، به لیبل یا برچسب شیشه ای معروف اند. این دسته از برچسب ها کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف دارند. عمده ترین استفاده این محصولات در صنایعی همچون بسته بندی، غذایی، ساختمانی، خودرو سازی، دارویی و ... مشاهده می شود.

از نکات جالبی که لیبل شیشه ای دارد، این است که ضد آب بوده و در برابر فشار نیز مقاوم می باشد. بنابراین می تواند ماندگاری و استحکام بالایی را برای این محصول در نظر گرفت. شاید منحصر به فرد کننده ترین ویژگی این محصول، همان بی رنگ چاپ کردن باشد. در واقع اگر یک طراحی را روی این لیبل ارائه کنید، در نقاطی که هیچ عنصری وجود ندارد، شاهد پس زمینه بی رنگ می باشیم. بنابراین توصیه می شود در هنگام خرید این محصول، به محلی که قرار است این برچسب را نصب کنید دقت نمایید؛ زیرا به پس زمینه و رنگی که آن دارد، می تواند بسیار مهم قلمداد شود.

برچسب های شیشه ای چه ویژگی هایی دارند؟

اگر بخواهیم به ویژگی های لیبل شیشه ای، اشاره ای داشته باشیم، باید بگوییم که این لیبل ها به طور کاملا جامعی، 4 ویژگی اساسی را در بر می گیرند. نخستین ویژگی، کششی بودن و پلاستیکی بودن آن می باشد. در واقع بسیاری از لیبل ها از جنس های مختلفی مانند فلز ساخته می شوند که ممکن است مشکلاتی را در پی داشته باشد. معمولا محصولات پلاستیکی علاوه بر مقاومت بالایی که دارند، دارای طراحی مناسب و کیفیت بیشتری نیز می باشند و همین موضوع باعث تمایز برچسب شیشه ای می شود. دومین ویژگی، قابلیت دیدن و بررسی دو طرفه می باشد. در واقع چاپ بی رنگ باعث شده است از هر طرفی بتوانیم این برچسب را مشاهده نماییم و همین موضوع خود می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

سومین ویژگی موجود در لیبل شیشه ای، مقاومت و میزان چسبندگی بالای آن می باشد. این محصول ضد آب بوده و می تواند به در برابر شرایط محیطی مختلفی دوام بیاورد. همینطور در صورت استفاده از چسب های قدرتمند، میزان چسبندگی این محصول نیز شگفت انگیز خواهد بود و می توان از آن بر روی سطوح مختلف، بهره برد. سرانجام ویژگی آخر این لیبل ها، این است که می توان آن ها را در سایز های مختلف، رنگ های گوناگون و طراحی های متفاوتی استفاده کرد. بنابراین می توان آن ها را در هر محیطی و تحت هر طراحی خاصی استفاده کرد و از آن بهره برد.

کاربرد لیبل شیشه ای

لیبل شیشه ای به دلیل قابلیت بی رنگ بودنی که دارد، می تواند برای بازاریابی محصولات بسیار جذاب باشد. به عنوان مثال فرض کنید محصولی دارد که می خواهید در بازار عرضه کنید. حال به دنبال یک برچسبی می گردید که بی رنگ بوده و مانع دید افراد به محصول نشود. بنابراین بهترین و تنها انتخاب شما، برچسب شیشه ای می باشد. این برچسب ها باعث دید دو طرفه به محصول می شود و می تواند یک استراتژی مناسب در بازاریابی باشد. بنابراین بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات از این نوع برچسب ها استفاده می کنند. با این تفاسیر، از مهم ترین موارد استفاده از این برچسب را می توان صنایعی همچون خودرو سازی، دارو سازی، آرایشی و بهداشتی، بطری مواد غذایی و ... عنوان کرد.

هزینه تولید لیبل شیشه ای

برای اینکه بتوانیم هزینه ای که برای لیبل شیشه ای تعیین می شود را محاسبه کنیم، باید تعدادی از عناصر را وارد موضوع کنیم. به عنوان مثال، سایز لیبل یا طرحی که روی آن چاپ می شود به صورت مستقیم روی قیمت این محصول تاثیر گذار است. همینطور متریالی که در این محصول به کار گرفته می شود نیز در قیمت محصول تاثیر گذار خواهد بود. معمولا کسب و کار ها و شرکت ها برای استفاده از محصولات جانبی، به دقت قیمت آن ها را بررسی می کنند. در واقع قیمت این موارد مصرفی می تواند برای یک شرکت یا کسب و کار بسیار حیاتی جلوه داده شود. از این روز توصیه می شود حتما قیمت این محصول را بررسی کنید. شاید بزرگترین عیبی که این لیبل ها نسب به سایر موارد دارند، این است که از قیمت بیشتری برخوردار می باشند و همین موضوع ممکن است روی میزان تقاضای این محصول تاثیر بگذارد.

جمع بندی نهایی

همانطور که مشاهده کردید، لیبل شیشه ای جزء محبوب ترین و جذاب ترین لیبل هایی می باشد که در بازار وجود دارند. این محصول به دلیل شفافیت بالا و مقاومت در برابر شرایط محیطی، مورد تایید بسیاری از شرکت ها قرار دارد. شما می توانید به راحتی این محصول را از چاپ سروش سفارش دهید. کیفیت بالا و هزینه پایین، از جمله مواردی می باشد که می توانید در چاپ سروش بدست بیاورید. در واقع با حداقل هزینه، می توانید حداکثر کیفیت را بدست بیاورید. برای ثبت سفارش، کافیست وارد سایت ما به آدرس سروش چاپ شوید و لیبل مورد نظر خود را سفارش دهید.

در انتهای این مقاله امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید و این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفید و ارزشمندی را در اختیار شما قرار داده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *