لیبل پلی اورتان

امتیاز دهید post

لیبل پلی اورتان یکی از انواع لیبل های پرکاربرد و با کیفیت به شمار می رود. این لیبل با ظاهر شکیل و بسیار جذاب خود نقش مؤثری در افزایش بازدهی و فروش محصولات مختلف دارد. این استیکر در گروه لیبل ژله ای قرار داشته و با کیفیت خوب خود می تواند در برابر انواع آسیب ها، مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

مشاهده کنید » لیبل ژله ای

لیبل پلی اورتان

لیبل پلی اورتان یکی از انواع لیبل های پرکاربرد و با کیفیت به شمار می رود. این لیبل با ظاهر شکیل و بسیار جذاب خود نقش مؤثری در افزایش بازدهی و فروش محصولات مختلف دارد. این استیکر در گروه لیبل ژله ای قرار داشته و با کیفیت خوب خود می تواند در برابر انواع آسیب ها، مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

با توجه به تأثیر مستقیم کیفیت متریال اولیه در زیبایی و دوام این لیبل، بهتر است برای خرید این محصول به مراکز معتبر مراجعه نمایید. مراکزی مانند مرکز چاپ سروش، انواع لیبل را در بالاترین کیفیت ممکن و با قیمت مناسب تولید می کند.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و مشخصات برچسب پلی اورتان پیشنهاد می شود تا انتهای مقاله همراهمان باشید.

 لیبل پلی اورتان چیست؟

برای تولید برچسب پلی اورتان از ماده به نام رزین استفاده می شود. همانطور که می دانید رزین دارای سطوح کیفی مختلفی می باشد. در صورتی که سفارش چاپ لیبل پلی اورتان یا لیبل ژله ای را در مراکز معتبر ثبت نمایید خیالتان از بابت تولید لیبل سفارشی از رزین با کیفیت و درجه یک راحت خواهد بود.

برای تولید برچسب پلی اورتان، ابتدا طرح مورد نظر توسط بهترین دستگاه های چاپ و با استفاده از جوهر مرغوب چاپ می شود. پس از برش لیبل های چاپ شده، مقدار مشخصی از رزین به هر کدام از طرح های چاپ شده تزریق می شود. ضخامت لایه رزین قرار گرفته بر روی طرح در حدود 3 میلی متر است. پس از طی نمودن مراحل خشک شدن، لیبل آماده استفاده خواهد بود. برای افزایش مقاومت این لیبل جذاب می توانید سفارش ایجاد لایه محافظتی به نام لمینیت بر روی لیبل های سفارشی را ثبت نمایید. لایه لمینیت، مقاومت و دوام برچسب پلی اورتان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین باعث می شود تا بتوانید از این لیبل در فضای باز و شرایط جوی مختلف نیز استفاده نمایید.

ویژگی های لیبل پلی اورتان

برچسب پلی اورتان ویژگی های مخصوص و منحصر به فردی دارد که باعث افزایش استفاده از این محصول در صنعت تبلیغات می شود. به طوری که به کارگیری لیبل پلی اورتان در تبلیغ برند و محصولات مختلف می تواند بازدهی تبلیغات برند و فروش محصول را به طور چشمگیر افزایش دهد.

یکی از ویژگی های متمایز برچسب پلی اورتان، ظاهر شیک و بسیار جذاب این محصول است. بی شک همه ما می دانیم اولین عامل ایجاد علاقه و تمایل افراد به خرید یک محصول پیش از بررسی کیفیت آن، بسته بندی جذاب و چشم نواز محصول است. حال اگر در بسته بندی محصول مورد نظر از این برچسب استفاده شود جذابیت محصول به طور فزاینده ای افزایش خواهد یافت. این امر سبب جلب نظر افراد و تمایز محصول مورد نظر از محصولات مشابه و به دنبال آن افزایش فروش محصول مورد نظر خواهد شد.

از دیگر ویژگی های برچسب پلی اورتان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت
  • عدم آسیب در صورت قرارگرفتن زیر نور مستقیم خورشید و اشعه های مضر فرابنفش و فرو سرخ
  • مقاومت در برابر انحلال در انواع محلول های شیمیایی
  • برخورداری از خاصیت خود ترمیم شونده
  • دارای انعطاف پذیری بالا و عدم شکستگی یا پارگی
  • و ...

کاربردهای مختلف لیبل پلی اورتان

لیبل پلی اورتان به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت و دوام مناسب، کاربردهای مختلفی در صنایع دارد. این لیبل در مراکز معتبر در سطح حرفه ای تولید شده و نقش بسزایی در برند سازی شرکت ها و رونق کسب و کار صنایع مختلف دارد.

در صورتی که می خواهید کسب و کار خود را برند سازی نموده و نامی ماندگار از محصولات خود داشته باشید، استفاده از این نوع لیبل ژله ای بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. استفاده از این لیبل باعث می شود تا نام برند در معرض دید و دسترس مشتری باشد. پس می توان نتیجه گرفت استفاده از این لیبل، هویت برند و نوع محصول را به صورت برجسته و جذاب نشان داده و باعث ماندگاری برند و نام محصول در ذهن مشتری خواهد شد.

انواع کاربردهای برچسب پلی اورتان عبارت اند از:

  1. استفاده به عنوان علائم و برندهای تجاری
  2. معرفی برند و نوع محصول در انواع محصولات سخت افزاری
  3. کاربرد در تولید انواع لوازم خانگی و فروشگاهی مانند یخچال
  4. افزایش جذابیت انواع لوازم شخصی
  5. استفاده از لیبل پلی اورتان در وسایل نقلیه مانند موتور و خودروی شخصی
  6. معرفی و تبلیغ محصولات در وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس
  7. معرفی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی
  8. تبلیغات انواع ساعت کیف، پوشاک
  9. و ...

دلیل زرد شدن لیبل پلی اورتان

یکی از مهم ترین ویژگی های برچسب پلی اورتان، حفظ کیفیت و عدم زرد شدن محصول با گذشت زمان است؛ اما در برخی موارد امکان دارد شاهد زرد شدگی و از دست دادن کیفیت این لیبل باشید. لازم است بدانید نوع مایع ژله ای که به برچسب تزریق می شود نقشی اساسی در تعیین کیفیت برچسب دارد. بسیاری از مراکز نامعتبر برای تولید برچسب ژله ای از مواد بی کیفیت غیر از پلی اورتان استفاده می کنند. اپوکسی یکی از موادی است که به جای پلی اورتان در بسیاری از مراکز تولید لیبل به کار گرفته می شود. اپوکسی، قیمت ارزان تری نسبت به پلی اورتان دارد. به همین دلیل قیمت تمام شده لیبل تولید شده با اپوکسی، ارزان تر خواهد بود. با این حال کیفیت لیبل اپوکسی به هیچ عنوان قابل مقایسه با لیبل پلی اورتان نیست.

در صورتی که در تولید لیبل از اپوکسی استفاده شود این لیبل با گذشت زمان، خاصیت انعطاف خود را از دست داده و سخت می شود. این لیبل به مرور منقبض شده و رنگ آن به سمت زردی می رود؛ بنابراین یکی از دلایل زرد شدن لیبل ژله ای و از دست رفتن کیفیت آن، استفاده از ماده اپوکسی در تولید این محصول است.

جمع بندی

با توجه به توضیحات داده شده می توان به این نتیجه رسید که بهترین راه اطمینان از کیفیت لیبل، مراجعه به مراکز معتبر برای سفارش این محصول است. ما به شما مجموعه چاپ سروش را پیشنهاد می دهیم. این مجموعه با استفاده از تجهیزات به روز و همچنین بهره مندی از کادر با سابقه و متخصص می تواند لیبل های درخواستی شما را در بالاترین کیفیت تولید و در کوتاه ترین زمان تحویل دهد.

برای ارتباط با کارشناسان مجموعه سروش و همچنین خرید لیبل پلی اورتان تنها کافی است با شماره های این مجموعه تماس گرفته یا به سایت چاپ سروش مراجعه نمایید. سپس با دریافت راهنمایی های لازم و مشاهده برچسب های تولید شده توسط این مجموعه پرتوان، سفارش خود را با قیمت مناسب ثبت نموده و هر کجای کشور که هستید در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *