طراحی و چاپ برچسب پلمپ اماکن و کاربرد آن

امتیاز دهید post

لیبل پلمپ یکی از انواع برچسب های امنیتی به شمار می رود که چسبندگی بسیار بالایی دارد. استفاده از این برچسب بر روی محصولات، بیانگر پلمپ بودن آن و نشان از امنیت کالاها دارد. یکی از رایج ترین انواع برچسب پلمپ، برچسب پلمپ اماکن است. این لیبل ها بیشتر جنبه حقوقی و قضایی دارند و برای بسته بندی محصولات از آن استفاده نمی شود و کارایی دیگری ندارد. چاپ برچسب پلمپ اماکن، توسط چاپگرهای پیشرفته انجام می گیرد و چسبندگی بسیار بالایی دارد. این لیبل به نشانه پلمپ بودن مغازه یا فروشگاه به دلیل عدم رعایت قوانین و الزامات قانونی بر روی درب آن ها چسبانده می شود و نباید توسط افراد متفرقه کنده شود.

 این برچسب به راحتی قابل جدا شدن نیست و در صورتی که از روی سطح کنده شود، ردی از خود بر جای می گذارد که نشان می دهد برچسب از محل خود جدا شده است. عموما از برچسب های امنیتی به عنوان محافظت از محصولات تا زمان رسیدن به مقصد استفاده می شود. از ویژگی های برچسب پلمپ، عدم امکان دستکاری یا کندن آن است چرا که در صورت کنده شدن لیبل از روی محصول، مشتری متوجه دستکاری محصول خواهد شد. استفاده از برچسب پلمپ مانع از آسیب دیدن به کالا می گردد و مشتری قادر خواهد بود راحت تر کالاهای اصل را از تقلبی تشخیص دهد.

 خرید برچسب پلمپ اماکن

برچسب پلمپ اماکن مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت یا دمای خیلی پایین یا بالا دارد و می توان از آن با خیالی آسوده در فضاهای آزاد و محیط های بیرون استفاده کرد. این برچسب در اثر تماس با آب و حلال های مختلف واکنشی نشان می دهد و دوام خود را حفظ می کند. خاصیت چسبندگی برچسب پلمپ اماکن به قدری بالا است که اگر شخصی به غیر از مصرف کننده اصلی این برچسب را از روی سطح جدا کند، کاملا مشخص می شود. استفاده از این برچسب ها امنیت کالاهای شما را حفظ می کند و تا زمانی که کالا به دست مشتری واقعی برسد از آن محافظت می کند. قبل از چسابندن برچسب پلمپ اماکن به سطح مورد نظر، بایستی محل چسبیدن لیبل کاملا تمیز و به دور از هرگونه آلودگی، چربی، مواد شیمیایی و گرد و خاک باشد تا لیبل بر روی سطح به خوبی چسابنده شود اینگونه با گذشت زمان به راحتی جدا نمی شود‌.

یکی از مزیت های چاپ برچسب پلمپ، امکان سفارش آن به صورت شخصی سازی است. یعنی تولید کنندگان می توانند هر طرح یا تصویر و هر نوشته ای را بر روی این برچسب ها چاپ کنند. حتی می توانند آرم و لوگو اختصاصی خود را بر روی آن ها چاپ کنند تا ضمن حفظ امنیت کالاهای خود، برند یا شرکت خود را نیز تبلیغ کنند. با خرید انواع برچسب های پلمپ، می توانید اصالت و امنیت کالاهای خود را در نزد مشتری حفظ کنید و مانع از سواستفاده افراد سودجو شوید.

پیشنهاد مطالعه : برچسب اموال

 برچسب پلمپ گارانتی چه کاربردی دارد؟

یکی از بهترین مزیت های برچسب پلمپ اماکن، قابلیت چسبندگی آن به سطوح مختلف است. این برچسب با خاصیت چسبندگی بسیار خوبی که دارد می تواند بر روی تمامی سطوح مثل سطوح فلزی یا پلاستکی، سطوح چوبی، انواع بسته بندی های مقوایی، پاکت های پستی، محصولات غذایی، سطوح شیشه ای و حتی تجهیزات الکترونیکی چسبانده شود. از این برچسب برای پلمپ کردن مدارک و اسناد مهم و محرمانه بسیار کاربرد دارد و مانع از دستبرد زدن به آن ها می گردد. برچسب پلمپ در برخی از تجهیزات نظامی و امنیتی نیز زیاد دیده می شود. از این برچسب برای ردیابی محصولات و اموال مهم شرکت یا سازمان های مختلف نیز استفاده می شود.

بر روی این برچسب ها قابلیت چاپ شماره سریال یا بارکد نیز وجود دارد که می‌ توان از طریق اسکن کردن شماره سریال حک شده بر روی آن، از موقعیت محصولات آگاه شد. مناسب بودن قیمت این نوع برچسب، باعث شده است یک گزینه عالی برای محافظت از کالاها و ملزومات مهم اداری به شمار رود. برچسب پلمپ اماکن زمانی که از روی سطح جدا شود، یک پیغام مخفی را از خود بر جای می گذارد که بیانگر فک شدن آن خواهد بود لذا، نباید توسط افراد متفرقه برچسب از جای خود کنده شود. این برچسب ها به عنوان یک ابزار عالی برای جلوگیری از جعل انواع کالاها، در میان اغلب تولید کنندگان شناخته می شود و استفاده از آن به دلیل مزیت هایی که دارد روبه گسترش است.

بررسی انواع برچسب پلمپ اموال

امروزه برچسب پلمپ اماکن با توجه به نوع ساختار و مواد اولیه، به انواع مختلفی تقسیم‌ می شوند که هر کدام کاربرد جداگانه ای دارند. برخی از انواع برچسب پلمپ را می توان اینگونه معرفی کرد:

این لیبل به گونه ای طراحی شده است که درصورت کنده شدن از روی سطح، ردی از خود را بر روی سطح باقی می گذارد و اثرش بعد از کنده شدن برچسب همچنان باقی می ماند.

  • لیبل فاقد اثر

این برچسب از دو لایه رویی و زیرین تولید شده است و زمانی که از روی سطح جدا شود، عبارتی با مضمون برچسب باطل شده است بر روی کالا یا محصول دیده می شود. این برچسب در ادارات دولتی و مدارک محرمانه بیشترین کاربرد را دارد.

  • لیبل با اثر جزئی

این برچسب نیز زمانی که از روی سطح جدا شود، ردی را از خود باقی می گذارد و هرگز نمی توان آن‌ را بدون آسیب دیدن از روی سطح جدا کرد. این نوع برچسب، دارای چسب بسیار قوی است که اغلب به عنوان برچسب گارانتی در برخی از صنایع از آن استفاده می شود‌.

  • لیبل پلمپ هولوگرامی

این نوع برچسب از طراحی بسیار منحصر به فردی برخوردار بوده و علاوه بر پلمپ کردن محصولات مختلف، برند یا لوگو شرکت سازنده را نیز به مشتری تبلیغ می کند.

همانطور که از نام این برچسب مشخص است، زمانی که از روی محصول کنده شود به صورت تکه تکه و خردشده جدا می شود و هرگز نمی توان آن را به صورت یک دست از روی سطح محصول جدا نمود‌‌.

جمع بندی

از برچسب پلمپ اماکن می توان بر روی هر سطحی با هر جنسی که باشد استفاده کرد و بدون نگرانی از آسیب دیدن آن‌، بر روی سطوح مختلف چسباند. استفاده از برچسب پلمپ ضمن حفظ امنیت کالا یا محصولات شما، باعث تبلیغ برند یا آرم‌ تجاری شما در بین سایر رقبا نیز‌ می شود. می توانید با سفارش دادن این برچسب ها در طرح دلخواه خود و درج اطلاعات مهم بر روی آن، در افزایش فروش و رونق کسب و کار خود بیشترین‌ تاثیر را بگذارید. چنانچه قصد خرید و سفارش این‌ برچسب ها را دارید، تنها به مراکزی مراجعه کنید که این لیبل ها را با بالا ترین کیفیت به شما ارائه دهند تا بهترین اثر را برای شما داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *