لیبل پی وی سی شیرینگ

5/5 - (1 vote)

لیبل پی وی سی شیرینگ از پرمصرف ترین محصولاتی است که در بسته بندی محصولات بهداشتی، خوراکی و ...، مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی این نوع از لیبل ها، لفاف های پلاستیکی هستند که با کمک دمای 20 درجه سانتی گراد، دور محصول جمع می شود.

لیبل پی وی سی شیرینگ

لیبل پی وی سی شیرینگ از پرمصرف ترین محصولاتی است که در بسته بندی محصولات بهداشتی، خوراکی و ...، مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی این نوع از لیبل ها، لفاف های پلاستیکی هستند که با کمک دمای 20 درجه سانتی گراد، دور محصول جمع می شود.

همانگونه که می دانید یکی از راه های افزایش فروش محصول، جلوه و جذابیت آن پشت ویترین مغازه است. از راه هایی که می توان محصول را جذاب و چشمگیر کرده و بازده فروش آن را افزایش داد، طراحی چشم گیر و زیبای لیبل محصول است. همچنین بالا بودن کیفیت چاپ لیبل نیز می تواند در جذب مشتری برای خرید محصول، موثر باشد. شما می تواند برای دیده شدن محصول خود و همچنین افزایش فروش آن، کار طراحی و چاپ لیبل خود را به مراکز معتبر تولید این محصولات بسپارید.

با انواع لیبل پی وی سی شیرینگ آشنا شوید

برچسب های شیرینگ به نوعی از پوشش دهنده های پلاستیکی یا غیر پلاستیکی اطلاق می شود که تمام سطح قوطی ها و یا بطری ها را پوشش می دهند. البته در برخی از موارد از لیبل پی وی سی شیرینگ برای پوشش درب یا قسمت بالایی بطری ها نیز استفاده می شود.

با توجه به کاربرد این نوع از لیبل ها می توان آن ها را به صورت زیر بسته بندی کرد:

  • لیبل شیرینگ برای بسته بندی تمام بدنه و درب محصول
  • لیبل شیرینگ برای بسته بندی قسمت میانی محصول
  • لیبل شیرینگ برای بسته بندی تمام بدنه محصول
  • لیبل شیرینگ برای بسته بندی چندتایی محصول
  • لیبل شیرینگ برای بسته بندی درب محصول

نحوه استفاده از لیبل پی وی سی شیرینگ

اگر می خواهید محصول مورد نظر خود را با کمک لیبل شیرینگ بسته بندی کنید، ابتدا باید لیبل ها را در تکه های نازک که به سادگی دور بطری و یا قوطی بسته شود، برش داده و سپس دور بطری بپیچانید. در این مرحله لازم است تا لیبل به کوره های حرارتی هدایت شود. نکته قابل توجه در مورد لیبل های شیرینگ، حساسیت بالای این محصولات در برابر حرارت است که به محض برخورد لیبل با حرارت، این برچسب ها جمع شده و به این ترتیب محصول درون لیبل پی وی سی شیرینگ جا می گیرد.

معمولاً برای شیرینگ کردن محصولات و بسته بندی آن ها توسط دستگاه شیرینگ، پک یا کوره ها از روش های گوناگونی استفاده می شود. از جمله مهم ترین روش های شیرینگ کردن می توان تونل بخار، هوای داغ و استفاده از اشعه مادون قرمز را نام برد. البته انتخاب هر کدام از این شیوه ها به عواملی مانند جنس و ضخامت نایلون و همچنین ضریب انقباض آن در برابر گرما و حرارت، بستگی مستقیم دارد.

لیبل پی وی سی شیرینگ باکیفیت، چه ویژگی ها و خصوصیت هایی دارد؟

هنگام چاپ لیبل، لازم است تا فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته شوند. بسیاری از افراد به غلط تصور می کنند ارزان بودن قیمت لیبل، مزیت این محصول است. این در حالی است که بهتر است افراد هنگام خرید لیبل پی وی سی شیرینگ بیشتر به کیفیت و استحکام این محصول توجه نمایند.

از جمله مهم ترین ویژگی های لیبل شیرینگ خوب و با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیبل شیرینگ باکیفیت، براق و شفاف است.
  • لیبل شیرینگ با کیفیت بوی مطبوع و خوبی دارد.
  • لیبل شیرینگ از قابلیت چاپ پذیری بالایی برخوردار است.
  • لیبل شیرینگ با کیفیت، بسیار شفاف و درخشان است.

لزوم استفاده از لیبل پی وی سی شیرینگ

کاربردهای متنوع و متفاوت این نوع از برچسب ها موجب شده است تا استفاده از آن مورد توجه و استقبال صنایع مختلف بسته بندی قرار گیرد. علاوه بر آن، استفاده از لیبل های شیرینگ، مزایای بسیاری برای تولید کنندگان دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • پلمپ کردن محصولات مختلف با استفاده از این لیبل ها
  • عدم امکان باز کردن درب محصولات در صورت استفاده از لیبل های شیرینگ
  • افزایش ماندگاری محصولات به دلیل عدم ورود هوا به داخل آن ها
  • بالا بردن سرعت بسته بندی محصولات
  • محافظت از آن ها در برابر اشعه زیان آور یو وی

همه این موارد موجب شده است تا استفاده از لیبل پی وی سی شیرینگ توسط تولیدکنندگان محصولات مختلف، روز به روز افزایش پیدا کند.

چه عواملی در تعیین قیمت لیبل پی وی سی شیرینگ نقش دارند؟

با وجود کاربردهای متنوع لیبل ها در صنایع مختلف، باید بگوییم که این محصولات از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. به همین علت استفاده از لیبل می تواند گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای برای معرفی و تبلیغ محصولات گوناگون باشد.

معمولاً لیبل زنی به دو صورت دستی یا همان سنتی و اتوماتیک یا همان مدرن، صورت می گیرد. توجه داشته باشید که هزینه لیبل زنی سنتی، پایین تر از هزینه لیبل زنی مدرن است؛ اما باید بگوییم که این نوع از لیبل زنی نیازمند صرف زمان بیشتری نسبت به لیبل زنی مدرن است. لازم به ذکر است که هزینه چاپ لیبل توسط دستگاه شیرینگ نیز بسیار پایین است. این عامل را می توان جزو مزیت های این نوع از تبلیغات دانست. کیفیت و استحکام لیبل در برابر عوامل مختلف بیرونی را نیز می توان از دیگر عواملی دانست که در تعیین قیمت لیبل پی وی سی شیرینگ نقش دارند.

کلام پایانی

اگر جزو افرادی هستید که برای تبلیغ محصول خود، همچنین جلوه بیشتر آن تمایل به استفاده از لیبل های شیرینگ را دارند، می توانید از خدمات متنوع نمایندگی چاپ سروش استفاده کنید. در این مجموعه امکان استفاده از کلیه محصولات و خدمات با مقایسه قیمت ها برای مشتریان فراهم شده است. به این ترتیب که شما می توانید از طریق مراجعه به آدرس سایت این مرکز، قیمت محصولات و خدمات این مرکز را با سایر مجموعه ها مقایسه کنید.

عادلانه بودن تعرفه خدمات ارائه شده در مرکز چاپ سروش، مشتریان فراوانی را به این مجموعه جذب نموده است. همچنین شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان مجموعه چاپ سروش، از آن ها در مورد محصولات متنوع موجود در این نمایندگی و نحوه استفاده از هر کدام از این محصولات، مشاوره رایگان دریافت کنید. دوام و استحکام بالای انواع محصولات موجود در نمایندگی چاپ سروش از جمله انواع لیبل پی وی سی شیرینگ موجود در این نمایندگی، می تواند خیال مشتری را از بابت خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه راحت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *